Päätinpä vihdoin tulla tänne kysymään, onko muilla ollut tällaista ongelmaa:
Pesulaite ei toimi kunnolla vaan vesi jää suuttimen päähän.
Olen nyt vaihtanut pumpun, uusinut letkut ja suuttimet ja tarkistanut, että mitään ilmakuplia tms sellaista ei ole järjestelmässä.
Olen päätynyt siihen, että kyseessä voisi olla maadotusvika tai viallinen rele.
Tänä aamuna kaikki toimi hienosti matkaan lähtiessä, mutta sitten kotiin tullessa ongelma oli palannut.
Olen jäljittänyt sähkökaaviosta, että vaiheistusta hoitaa rele, mutta mikään opas ei kerro, missä rele sijaitsee. Onko kenelläkään tietoa?
Myöskään en löydä varsinaista maadotuspistettä, koska pumpulle tulee vain kaksi johtoa. Toinen takalasille ja toinen tuulilasille...siis näin olen ymmärtänyt. Asiaa tietysti vielä mutkistaa, että rele hoitaa myös vesisuihkun etuvaloille...
Tähän tilanteeseen olen tullut. Välillä suihku on toiminut hyvin, välillä vähän heikommin ja nyt taas ei juuri ollenkaan.
Mainittakoon, että takalasille ei ole koskaan tullut vettä...
Kyseessä on siis vuoden 2004 Scenic - bensamalli, jos se jotain merkitsee...
Turhauttavaa, koska en oikeastaan tiedä, miten voisin löytää
a) maadoituspisteen
b) releen, joka ohjaa toimintoja
c) ratkaisun heikkoon suihkuun
P.S. Olen jo kuullut jutun siitä, että kun mies tulee vanhaksi, suihku heikkenee
- täytin eilen 65 vuotta...ja sillä osastolla vielä kaikki toimii ihan hyvin :-D
Pesulaite ei toimi kunnolla vaan vesi jää suuttimen päähän.
Olen nyt vaihtanut pumpun, uusinut letkut ja suuttimet ja tarkistanut, että mitään ilmakuplia tms sellaista ei ole järjestelmässä.
Olen päätynyt siihen, että kyseessä voisi olla maadotusvika tai viallinen rele.
Tänä aamuna kaikki toimi hienosti matkaan lähtiessä, mutta sitten kotiin tullessa ongelma oli palannut.
Olen jäljittänyt sähkökaaviosta, että vaiheistusta hoitaa rele, mutta mikään opas ei kerro, missä rele sijaitsee. Onko kenelläkään tietoa?
Myöskään en löydä varsinaista maadotuspistettä, koska pumpulle tulee vain kaksi johtoa. Toinen takalasille ja toinen tuulilasille...siis näin olen ymmärtänyt. Asiaa tietysti vielä mutkistaa, että rele hoitaa myös vesisuihkun etuvaloille...
Tähän tilanteeseen olen tullut. Välillä suihku on toiminut hyvin, välillä vähän heikommin ja nyt taas ei juuri ollenkaan.
Mainittakoon, että takalasille ei ole koskaan tullut vettä...
Kyseessä on siis vuoden 2004 Scenic - bensamalli, jos se jotain merkitsee...
Turhauttavaa, koska en oikeastaan tiedä, miten voisin löytää
a) maadoituspisteen
b) releen, joka ohjaa toimintoja
c) ratkaisun heikkoon suihkuun
P.S. Olen jo kuullut jutun siitä, että kun mies tulee vanhaksi, suihku heikkenee
- täytin eilen 65 vuotta...ja sillä osastolla vielä kaikki toimii ihan hyvin :-D