Scenicin jarrut suhisevat

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja renscen
  • Aloitettu Aloitettu
R

renscen

Vieras
Haluaisin epätoivoisesti kuulla kokemuksia renun suhisevista jarruista.

Minulla on Scenic 02, edellinen korimalli.

Aina jarruttaessa alkoi suhina joka loppui hiljalleen,
kunnes lopulta oli kokonaan jatkuvaa ja kovaa.
Suhina kävi sietämättömäksi ja "diagnoosi" oli
jarrutehostimen vaihtaminen (töineen 800 euroa),
kalvo oli kuulemma puhjennut.

Ok, osa vaihdettiin, mutta suhina palasi kahden viikon sisällä.

Ei kai voi olla mahdollista, että kaksi jarrutehostinta paukahtaa
kuukauden sisällä?

Voisiko joku muu syy olla taustalla?
 

Pekkis

Jäsen
Viestejä
69
Vs: Scenicin jarrut suhisevat

Mitenkähän tämä tapaus päättyi?
Omassa -02 dci scenicissä alkanut kuulua suhinaa jarrupolkimen "alta" jarrutuksen jälkeen kun jarrupoljinta ei enää paineta. Loppuu joko itsekseen tai jarrupoljinta kevyesti painaen ilman että jarrut alkavat ottaa kiinni. Jarruteho tuntuisi olevan tallella.
Googlella löytyi englannin maan palstoilta juttua että olisi siellä ollut aikanaan maahantuojalla takaisinkutsu scenicin jarruista, mutta sain sen käsityksen että koskisi vanhempia ja ilman ilmastointia olevia malleja...
 
Ylös Bottom