R
renscen
Vieras
Haluaisin epätoivoisesti kuulla kokemuksia renun suhisevista jarruista.
Minulla on Scenic 02, edellinen korimalli.
Aina jarruttaessa alkoi suhina joka loppui hiljalleen,
kunnes lopulta oli kokonaan jatkuvaa ja kovaa.
Suhina kävi sietämättömäksi ja "diagnoosi" oli
jarrutehostimen vaihtaminen (töineen 800 euroa),
kalvo oli kuulemma puhjennut.
Ok, osa vaihdettiin, mutta suhina palasi kahden viikon sisällä.
Ei kai voi olla mahdollista, että kaksi jarrutehostinta paukahtaa
kuukauden sisällä?
Voisiko joku muu syy olla taustalla?
Minulla on Scenic 02, edellinen korimalli.
Aina jarruttaessa alkoi suhina joka loppui hiljalleen,
kunnes lopulta oli kokonaan jatkuvaa ja kovaa.
Suhina kävi sietämättömäksi ja "diagnoosi" oli
jarrutehostimen vaihtaminen (töineen 800 euroa),
kalvo oli kuulemma puhjennut.
Ok, osa vaihdettiin, mutta suhina palasi kahden viikon sisällä.
Ei kai voi olla mahdollista, että kaksi jarrutehostinta paukahtaa
kuukauden sisällä?
Voisiko joku muu syy olla taustalla?