Scenic MK2 sähköinen käsijarru

wolwerine

Nuorempi jäsen
Vaihdoin palaneen releen käsijarru moottorin piirilevystä, samalla vaihdoin käsijarruvaijerit myös mutta nyt en tunnu saavan mitään eloa koko käsijarruun, jossain vaiheessa kyllä moottori pyöri eli sen pitäisi ainakin toimia, mutta nyt en enää tunnu saavan sen tekevän yhtään mitään. Oon yrittänyt resetointia mutta ei tapahdu mitään. Onko kellään Renault clippiä Helsingissä päin tai Helsinki-hyvinkää välillä? Vai tuleeko sillä yhtään viisaammaksi?

wolwerine

Nuorempi jäsen
Eikö kellään olisi mitään neuvoa saada tuota käsijarrua heräämään? Tai sitä Renault clippiä lainaan?

wolwerine

Nuorempi jäsen
Hyvä kysymys, esillä ne on ainakin, täytyykin vähän tutkia. Kerran sen releen vaihtamisen jälkeen moottori ainakin pyöri, mutta sen jälkeen ei oo tehnyt mitään.

wolwerine

Nuorempi jäsen
Kyllä ne ehjiltä näyttää. Boksin liittimen kun ottaa irti ja laittaa takaisin niin rele ainakin naksahtaa.

Megane

Aktiivinen jäsen
Hyvä kysymys, esillä ne on ainakin, täytyykin vähän tutkia. Kerran sen releen vaihtamisen jälkeen moottori ainakin pyöri, mutta sen jälkeen ei oo tehnyt mitään.
Vaikkei tuolla taulussa olisikaan vikakoodeja,niin ehkä kantsisi tutkia tuo käsijarrukatkaisin...
IMG20240914131140.jpg

Viimeksi muokattu:

wolwerine

Nuorempi jäsen
Joo irrotin ton ja putsasin sen kunnolla jo aijemmin. Mut ei vaikutusta, voihan se tietty silti rikki olla...

Megane

Aktiivinen jäsen
Joo irrotin ton ja putsasin sen kunnolla jo aijemmin. Mut ei vaikutusta, voihan se tietty silti rikki olla...
Tuossa itse otetussa alemmassa kuvassa pointtina on,että tuo vasemmanpuoleinen mikrokytkin oli hitusen vinossa tuossa piirilevyllä,ei siksi yhdistänyt...;)

wolwerine

Nuorempi jäsen
Joo täytyy tutkia se uudestaan vielä, kyllä mä niitä mikrokytkimiä räpläsin ja vaikutti että toimi, en kyllä mitannut mitään. Ei kellään olisi Helsingissä päin ehjää testattavaksi?

teekeepee

Jäsen
Joo täytyy tutkia se uudestaan vielä, kyllä mä niitä mikrokytkimiä räpläsin ja vaikutti että toimi, en kyllä mitannut mitään. Ei kellään olisi Helsingissä päin ehjää testattavaksi?
Joo mittaa tai mittauta mikrokytkimen toiminta, pelkät mielikuvat kytkimen toiminnasta eivät mitenkään vakuuta. Muista kääntää mittari ohmialueelle.

Ylös Bottom