Vaihdoin palaneen releen käsijarru moottorin piirilevystä, samalla vaihdoin käsijarruvaijerit myös mutta nyt en tunnu saavan mitään eloa koko käsijarruun, jossain vaiheessa kyllä moottori pyöri eli sen pitäisi ainakin toimia, mutta nyt en enää tunnu saavan sen tekevän yhtään mitään. Oon yrittänyt resetointia mutta ei tapahdu mitään. Onko kellään Renault clippiä Helsingissä päin tai Helsinki-hyvinkää välillä? Vai tuleeko sillä yhtään viisaammaksi?
