SCENIC KOKEMUKSIA

MULLA ON OLLUT 1997 NYT ON 1998 NOH VIKOJA LÖYTYY MUTTA EI PAHOJA PYSTYY ITSE KORJAAMAAN SYYLÄRI NESTETTÄ SYÖ MUTTA ON SIIHEN NESTEMMÄINEN AINE JA TUO VAIHTEISTO ÖLJY MYÖS MUTTA SE NÄYTTÄS VUOTAVAN O RENKAASTA VAIHTEEN SIIRTÄJÄN KOHTALLA POHJAN TUNTUU HAPPANEVAN NOPEELLA AINASKIN SIINÄ 1997 MUTTA TÄSSÄ 1998 POHJAN ON HYVÄ EI OLE HAPANTUNUT PALJON OLEN KUULLUT ETTÄ 2000 VUOTEN MALLIT ON PALJON MITTARI VIKOJA MULLA ON TÄÄ AJETTU 300 THK

hejuni

Jäsen
Vs: SCENIC KOKEMUKSIA

Vaihda se syyläri, ei se sementti tee muuta kuin tukkii sen lämppärin kennon ja sitten saatkin ostaa kaksi kennoa - puhumattakaan vesipumpusta. Muutoin löytynee hiukan maadoitus/sähköongelmia. Moottorin puolaongelma - ainakin toistaiseksi. Ruostevaurioita löytynee etulokasuojien ja helmakotelon välissä ja takakotelosta. Muista vaihtaa jakohihna riittävän marginaalin sisällä. ja ainakin ajan perusteella 5 vuoden sisällä - vaikka ei kilometrit tulisikaan täyteen. Muutoin, aivan loistavat ajo-ominaisuudet - olihan auto Vuoden auto vuonna 1997. Eli ei ollenkaan huono valinta - tuolloin.

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)

Ihan winkkinä: Älä huuda ja ota se caps lock pois päältä, kiitos ;)

Eki

Jäsen

HiTec sanoi:
Ihan winkkinä: Älä huuda ja ota se caps lock pois päältä, kiitos ;)
...eikä muutama pistekään sopivissa väleissä pahaa tekisi. Olisi nimittäin huomattavasti selkeämpi lukea. ;D

2528ej

Aktiivinen jäsen

300 tkm..ihan jo mukavat kilometrit :-* vaan jos toinen mokoma lisää niin syyläri vaihtoon hetimmiten.Muuten siellä vaihteensiirtimen akselilla on stefa,vähän hankala paikka.

Ylös Bottom