Scenic II 2,0; 2004

mimma

Nuorempi jäsen
Mistä mahtaisi löytyä vika kun puhallus ei toimi kakkos (2) asennossa. Ykkönen liian vaimea, ja kolmsella lähtee tukka päästä. ???

skara

Aktiivinen jäsen
Vs: Scenic II 2,0; 2004

Jos 1 ja 3 pelaa, sanoisin että kytkin rikki, tai liittimien yhdistyshäiriö.

mimma

Nuorempi jäsen

vielä tarkennuksena että kun "namikkaa" remppaa muutaman kerran niin saattaa ehkä lähteä toimimaan, mutta nyttemmin aina vain harvemmin.
Missä nuo vastukset yms. sijaitsee??

kyrtsi

Jäsen

kojelaudan alla hanskalokeron puolella.voi näkyä hanskalokeron luota .en muista ihan tarkasti

jarie2

Nuorempi jäsen

Minulla on sama vika eli kakkosasento on pimeänä.
Koetin etsiä sitä etuvastusta, mutta en löytänyt. Voisiko joku kertoa paikan tarkemmin.

Koetin myös katsoa itse kytkintä (otin radion pois), mutta johtoja oli liikaa. En tehnyt mitään, sillä pelkäsin vain hajottavani lisää.

mimma

Nuorempi jäsen

jarie2 sanoi:
Minulla on sama vika eli kakkosasento on pimeänä.
Koetin etsiä sitä etuvastusta, mutta en löytänyt. Voisiko joku kertoa paikan tarkemmin.

Koetin myös katsoa itse kytkintä (otin radion pois), mutta johtoja oli liikaa. En tehnyt mitään, sillä pelkäsin vain hajottavani lisää.
Minä en arvannut edes etsiä, kun vaikuttaa siltä että joutuu purkamaan puoli autoa, eli olisiko kenelläkään antaa hieman ohjeita ;D ???

kyrtsi

Jäsen

viralliset ohjeet neuvoo purkamaan kojelaudan pois.vastus sijaitsee suurinpiirtei keskellä autoa lämmityslaitteen yläosassa.

skara

Aktiivinen jäsen

No sanoisin että jos 1 ja 3 pelaa, ei se etuvastuksessa ole vika. Jos yksi nopeus putoaa pois, esimerkiksi kakkonen, niin ei toimi ykkönenkään, koska ykkönen käyttää kaikkia vastuksia, joten ne on oltava ehjät. Eli edelleen kytkin taikka yhdistyshäiriö.

mimma

Nuorempi jäsen

Kytkintä minäkin itse epäilen, juuri sen vuoksi, että muut toimii moitteetta, ja se kakkonenkin joskus.
Eli olisiko koordinaatteja miten sen säädin paketin saa helpoiten auki että pääsee operoimaan ja tsekkaamaan johdot ???

Ylös Bottom