Scenic -98 viisarikello

B30A

Jäsen
Onko joku muu tutkinut asiaa, eli otsikon kurnuttajan kello on pitkää jätättänyt ja nyttemmin käy jos käy.
Ajatus on riipaista ajannäyttäjä irti ja katsoa mitä se on syönyt, mutta jos joku on saman asian kanssa paininut niin voi pistää ajatuksia näkyville. Saattaahan se olla vaan loppuunkulunut, tai sitten voitelun tarpeessa jos siellä jotain mekaanista on.

Reniks9

Rahat ei riitä kuin ranskalaisiin...
Vs: Scenic -98 viisarikello

Kokeile puhdistaa sähköliittimiä. Johdon päässä on yksi ja toinen (ehkä) siinä liitoskappaleessa joka sopii hyvin digikellolle, mutta huonommin viisarikellolle. Oletan, että kellosi on erillinen eikä mittaritaulussa.

Sä vähän varoa, mita sanoa! Kurnuttaja? Mä olen just saanut ajoon oman Scenicin. Haaveilin sellaisesta Biliassa vuoden 1997 tietämillä, nyt mulla on sellainen, -97. Puoli vuotta meni oikaisupenkissä ja rahaa säästäessä varaosiin. Kurnuttajan olisin pannut säälittä paaliin.

B30A

Jäsen

Tässä kello on mittaritaulussa, "hinnat alkaen"-malli eli ei kierroslukumittaria. No, siltikin, voihan tuolla olla joku huono liitoskin.

Eikä tarvitse ottaa herneitä nenuun kurnuttajasta, se on hyvillä mielin annettu nimi. Tuohan pitää tietyllä nopeudella semmosta jännää kurnuttavaa saundia, diiseli kun on. :D

Reniks9

Rahat ei riitä kuin ranskalaisiin...

Joo, diisseli. Riian mootorimuseossa on "maailman nopein dieselauto". Muistaakseni formulan/nopeusennätyssukkulan näköinen hopeanvärinen Mercedes ja olikohan 280 km/h. "Vaditajs; Keke Rosbergs, Somija."
Mahtoi muuten Kekellä sirittää ja rilistää ennätystä kellottaessa.

Ylös Bottom