Onko kellään apuja, mulla on Scenic 2000vm. RXT 1.6 Pakittaessa pitää nitisevää ääntä edestä jos pyörät ovat käännettynä jompaan kumpaan suuntaa. Kiitos!.
Vs: Scenic 2000vm. RXT 1.6 Pakittaessa pitää nitisevää ääntä edestä
Kääntölaakerit taitaa olla jousen alapäässä. Tutki asia kääntämällä pyöriä ja pidä kiinni jousista, jos tuntuu tärinää ja nitinää, niin kääntölaakerikauppaan mars.
Vs: Scenic 2000vm. RXT 1.6 Pakittaessa pitää nitisevää ääntä edestä
Kiitos vaihtoehdoista, jarrupalojen ns. liukupinta paloista oli toinen päässyt liikkumaan pois paikoiltaan. liukupinta pala hieroi jarrulevyyn tästä syntyi ko. ääni.