Scenic 2000vm. RXT 1.6 Pakittaessa pitää nitisevää ääntä edestä

sat_aj

Nuorempi jäsen
Viestejä
6
Onko kellään apuja, mulla on Scenic 2000vm. RXT 1.6 Pakittaessa pitää nitisevää ääntä edestä jos pyörät ovat käännettynä jompaan kumpaan suuntaa. Kiitos!.
 
P

PappaX

Vieras
Vs: Scenic 2000vm. RXT 1.6 Pakittaessa pitää nitisevää ääntä edestä


willi arvaus, mutta olisiko jousituksen yläpään liukupinnat päässeet kuivamaan?
 

skara

Aktiivinen jäsen
Viestejä
2 190
Vs: Scenic 2000vm. RXT 1.6 Pakittaessa pitää nitisevää ääntä edestä

Kääntölaakerit taitaa olla jousen alapäässä. Tutki asia kääntämällä pyöriä ja pidä kiinni jousista, jos tuntuu tärinää ja nitinää, niin kääntölaakerikauppaan mars.
 

sat_aj

Nuorempi jäsen
Viestejä
6
Vs: Scenic 2000vm. RXT 1.6 Pakittaessa pitää nitisevää ääntä edestä

Kiitos vaihtoehdoista, jarrupalojen ns. liukupinta paloista oli toinen päässyt liikkumaan pois paikoiltaan. liukupinta pala hieroi jarrulevyyn tästä syntyi ko. ääni.
 
Ylös Bottom