Scenic 2 -04 öljyn taso mittaristossa

Smape

Nuorempi jäsen
Eli siis miten saan näkyviin autoon öljyn tason mittaristoon vai voiko olla että tässä sitä ei ole? Itsellä myös samanikäinen scenic ja siinä se on.

Jonitsi

Jäsen
Megane 2 näyttää öljyn pinnantason vaan kun käynnistää, sitten tulee oil level ilmoitus ja kun painaa viiksen päätynappia niin näyttää tason palkeissa.

maximi

Jäsen
"Väärä malli", mutta omassa Laggessa öölitason saa näkyviin painamalla ajotietokoneen viiksinappia ennen ajotietokoneen "OK"-ilmoitusta. Voi olla Scenicissä jokin vastaava tsydeemi.

Smape

Nuorempi jäsen
"Väärä malli", mutta omassa Laggessa öölitason saa näkyviin painamalla ajotietokoneen viiksinappia ennen ajotietokoneen "OK"-ilmoitusta. Voi olla Scenicissä jokin vastaava tsydeemi.
Yritin mutta menee vaan samantien valikkoon missä ranget jne.

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Smape, sitten sun öljyntason anturi on särki. Mä saan sen pallukkanäkymän GS2 mittaristossa esille just ajotietokoneen viiksestä painamalla kun näkyy Oil OK. Jos muulloin painaa, se ei näytä sitä. Lisäksi mun anturi on menossa rikki ja se ei anna kyseistä tietoa tai edes oil ok tietoa kun kontakti on katkolla.

maximi

Jäsen
Mä tsekkasin äsken tuon öölitasomittauksen laggessa. Toimii ainakin, kun painaa ajotietokoneen viiksinappia ENNEN starttaamista, eli avainkortti paikoillaan (joo, mulla EI ole "keyless-GO" :()

Ylös Bottom