Sanderon nopeushälytin

kmarkkuvv

Jäsen
No niin, kesä ja kesänopudet toi uuden , korvia rasittavan ongelman.

Ovat asettaneet tehtaalla hälyttimen joka piippaa tasaisin välein kun mittarinopeus on yli 120 kmh. Elikkäs jos haluaa ajaa 120kmh tosinopeutta on etsittävä kuulosuojaimet tai....

Onko kellään apuja/vinkkejä?

M Arkku

Eki

Jäsen
Vs: Sanderon nopeushälytin

Olet tietysti kysynyt Dacialiikkeestä, saako tuota nopeuskynnystä muutettua mitenkään, tai jopa poistettua toiminnon kokonaan, joko itse tai liikkeen toimesta testerillä..? :eek:

Viimeisenä keinonahan aina auttaa, kun etsii mokoman summerin ja fyysisesti eliminoi sen toiminnan, tosin silloin se ei enää piippaile minkään muunkaan toiminnon yhteydessä. ;)

kmarkkuvv

Jäsen

Eki sanoi:
Olet tietysti kysynyt Dacialiikkeestä, saako tuota nopeuskynnystä muutettua mitenkään, tai jopa poistettua toiminnon kokonaan, joko itse tai liikkeen toimesta testerillä..? :eek:
Apua, eihän noin voi tehdä ;D :eek:

Mutta asiaan, arvatkaapa mitä ne sanoi?

"mikä hälytin..... ai onko niissä semmonen.....kappasvaan niinpä onkin.... tutkaillaanpa voisko sille tehdä jotain..... kuule. me tutkitaan ja palataan asiaan, jooko?"

M Arkku

P

PappaX

Vieras

Onko se mittarinopeus kanssa todellinen nopeus?

Miksei voi lähteä kotoa 5sek aikaisemmin, niin selviäisi satasta ajamalla?

kmarkkuvv

Jäsen

PappaX sanoi:
Onko se mittarinopeus kanssa todellinen nopeus?

Miksei voi lähteä kotoa 5sek aikaisemmin, niin selviäisi satasta ajamalla?
Mittarinopeus 120kmh on 107kmh GPS-todellista.

Ja ei kysymys ole niinkään kiireestä kun siitä että silloin harvoin kun suomessa sattuu tielle jolla saa lillisesti ajaa 120kmh, olisi kiva myöskin tehdä niin ilman että auto alkaa vittuilla jo 13 kmh ennen sitä.

Muutenkin olen sitä mieltä että autoille on annettu nykyisin liikaa valtaa. Esimerkiksi vaikkapa tuo ABS. Minä olen sitä mieltä että minun tulee saada, niin halutessani ja etenkin nastarenkailla ajaessani, pyörät lukkoon.
Vaan ei, auto määrätietoisesti kieltäytyy pysähtymästä kuvitellen että se osaa homman minua paremmin. EI OSAA.
(ja ennen kuin enemmän tästä ryhdytään kinaamaan niin; asia on testattu ja ainoastaan märällä jäällä kitkarenkain ABS päihttää ihmisnilkan, ja silloinkin vain lievästi.)

Onneksi vain puolet (3) autoistani on ABS tolloja.

Mutta tää Sanperi... Eiku Sandero on eka kun ryhtyy puuttumaan myös nopeusvalintoihini. Kas kun ei vielä päätä että minne mennään....

M Arkku

joker-1979

Aktiivinen jäsen

kmarkkuvv sanoi:
"mikä hälytin..... ai onko niissä semmonen.....kappasvaan niinpä onkin.... tutkaillaanpa voisko sille tehdä jotain..... kuule. me tutkitaan ja palataan asiaan, jooko?"
:D ;D

Ylös Bottom