Onko kukaan vaihtanut? Näyttää olevan vaijerinsuojarikki. Onko aina tilaustavaraa? Johtuukohan käsijarrun merkkivalon vilkkuminen siitä, kun jompikumpi jarru on ilmeisesti päällä. Jarruvipu on "löysä".Vivun asennolla ei ilmeisesti ole kytkintä--tuleeko tieto muualta?
Merkkivalon vilkkuminen voi johtua myös siitä että jarrupalat on kuluneet "raudoille" elikkä palat on loppu.En usko että tässä mallissa ei olis varoitusvaloa käsijarrulle,onhan se halvoissakin malleissa.Vaijerit on varmaan tilaustavaraa.
Ja valon vilkkuminen voi johtua myös siitä, että jarrupaloille menevä kulumisanturin johto on poikki (enemmän sääntö kuin poikkeus) ja ottaa maita jostain pyöräntuennasta.