Sähköt sekoilee

relluttelija

Jaa mitä että?
Masterin sähköt sekoilevat: jos aikoo sammuttaa auton valot päällä ja jarrupoljin pohjassa, niin eipä sammu kun kääntää avaimesta. Kun valot sammuttaa niin sitten sammuu. Toinen oire on kun auto on sammuksissa, virrat pois ja laittaa valot päälle ja painaa jarrua, niin kojetauluun syttyy kaikki valot, aivan kuin olis avaimesta laitettu virta päälle. Mistähän voisi aljaa etsiä vikaa? Peräkoukun pistokkeen suljen heti pois, se kun on uusi. Toki sen johtosarjassa voi olla vikaa, mutta kun kärrin valot toimii täysin oikein.

kekeV

Aktiivinen jäsen
Vs: Sähköt sekoilee

Eikös tässä ihan äsken ollut juttua vähän samanlaisesta ongelmasta, ongelmaksi taisi osoittautua vääränlainen takavalon poltin.
Lukaseppa viimeisen kuukauden aikana auton sammuttamiseen liittyvät jutut.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

Ei ihan samoja ongelmia,mutta sinne päin Traficissa oli. Oletko sulakerasian käynyt läpi? Entä Releet, ovatko ne paikallaan? Pieniä,mutta kiusallisia juttuja=)

relluttelija

Jaa mitä että?

Polttimot vaihdoin mutta vika ei poistunut. Laitoin kyllä käytetyt polttimot kun uusia ei kotona ollut, pitää hakea kaupasta uudet ja laittaa ne. Ei tuonyt onneksi vakav omgelma ole, mutta olis se hyvä kun auto toimisi niin kuin sen pitäisi. Täytyy noita sulakkeita vähän ropeltaa jos sieltä jotain löytyis.

relluttelija

Jaa mitä että?

Ja niinkuin minä väitin että koukun pistokkeessa ei ole vikaa. Jossain vaiheessa viime viikolla hipaisi pistokkeen tukirauta maata ja johdot kiristyi. Siinä oli sitten vanha johto rapeuttaan katkennut, parkin piuha oli pistokkeen sisällä pudonnut jarruvalopiuhan päälle. Eli mulla paloi jarruvalotkin koko ajan, mutta eihän niitä itse näe.

Ylös Bottom