Vs: RVS moottorin-, vaihteiston yms. muut suojaavat/korjaavat aineet
RVS Technology-tuotteet valmistetaan Suomessa. Nykyinen kolmannen sukupolven RVS-teknologia on paljon tehokkaampaa ja varmatoimisempaa kuin alkuperäinen venäläinen teknologia, johon tällä ei käytännössä enää ole yhtymäkohtia (joka aivan oikein oli vahinkolöydös öljynporauksen yhteydessä).
Rewitec oli häviävän hetken jälleenmyyjämme Saksassa ja he ovat hävinneet molemmat heitä vastaan nostamamme kanteet. Rewitec ei voi enää rangaistuksetta väärinkäyttää RVS:llä tehtyjä testejä ja tutkimuksia, enkä enää ole sellaista heidän sivuiltaan löytänytkään.
Kummallekaan mainitulle tuotteelle ei ole, useista hakemuksista huolimatta, myönnetty patenttia, eikä heillä ole myöskään esittää uskottavia institutionaalisia testituloksia. RVS:llä sen sijaan on kaksi patenttia ja hyväksynnät TÜV Süd GmbH:lta (yksikkö, joka Euroopassa antaa viralliset normikulutus- ja päästölukemat uusille ajoneuvojen moottoreille) ja TEG:ltä (Fraunhofer), sekä tutkimusraportteja mm. Bochumin yliopistosta ja kotimaassa Ovako Steeliltä, Rautaruukilta jne.
Kullakin on omanlaisensa arvomaailma ja uskomukset, niin on hyvä. Itse kannatan, suosin ja tuen suomalaisuutta sen kaikissa muodoissa - sillä on jatkossa yhä enemmän merkitystä meille suomalaisille.
Ystävällisesti ja rakentavasti,
Raimo
RVS Technology-tuotteet valmistetaan Suomessa. Nykyinen kolmannen sukupolven RVS-teknologia on paljon tehokkaampaa ja varmatoimisempaa kuin alkuperäinen venäläinen teknologia, johon tällä ei käytännössä enää ole yhtymäkohtia (joka aivan oikein oli vahinkolöydös öljynporauksen yhteydessä).
Rewitec oli häviävän hetken jälleenmyyjämme Saksassa ja he ovat hävinneet molemmat heitä vastaan nostamamme kanteet. Rewitec ei voi enää rangaistuksetta väärinkäyttää RVS:llä tehtyjä testejä ja tutkimuksia, enkä enää ole sellaista heidän sivuiltaan löytänytkään.
Kummallekaan mainitulle tuotteelle ei ole, useista hakemuksista huolimatta, myönnetty patenttia, eikä heillä ole myöskään esittää uskottavia institutionaalisia testituloksia. RVS:llä sen sijaan on kaksi patenttia ja hyväksynnät TÜV Süd GmbH:lta (yksikkö, joka Euroopassa antaa viralliset normikulutus- ja päästölukemat uusille ajoneuvojen moottoreille) ja TEG:ltä (Fraunhofer), sekä tutkimusraportteja mm. Bochumin yliopistosta ja kotimaassa Ovako Steeliltä, Rautaruukilta jne.
Kullakin on omanlaisensa arvomaailma ja uskomukset, niin on hyvä. Itse kannatan, suosin ja tuen suomalaisuutta sen kaikissa muodoissa - sillä on jatkossa yhä enemmän merkitystä meille suomalaisille.
Ystävällisesti ja rakentavasti,
Raimo