Rengaspainevaroituksen poiskytkentä

[alpinisti310]

ex-Juha™
Osaisiko joku neuvoa, miten Megane I:stä konfiguroidaan rengaspaineen valvontajärjestelmä pois päältä?

Sen verran olen ollut saavinani selville, että tarvittava komento olisi CF001 = autossa ei rengaspaineiden valvontajärjestelmää. Ja vastaavasti komento CF002 = autossa on rengaspaineiden valvontajärjestelmä.

Ongelmana on se, että en Clipistä mistään ainakaan Renkaat-osiosta löydä asetuksista CF001-kohtaa. Ainoa ohjelmointinappi on CF005 (en nyt muista mitä se tekee).

Vai pitääkö CF001-komento pakkosyöttää käsin jossain kentässä?

Ja jos järjestelmä ohjelmoidaan pois päältä jotta varoitusvalo ei pala koko ajan esim. anturittomien talvirenkaiden takia, niin unohtaako järjestelmä samalle sinne ohjelmoidut anturit. Eli jos järjestelmä käännetään taas keväällä päälle, niin onko silloin edessä kesäpyörien anturien uudelleenohjelmointi, vai löytyvätkö ne muistista?

kekeV

Aktiivinen jäsen
Vs: Rengaspainevaroituksen poiskytkentä

Itellä scenic 1.9 dci -04 ja kyllä ainakin minun autostani sai clipillä v135 ihan programming kohdasta määriteltyä ettei rengaspaineiden valvontajärjestelmää ole.
Herjatkin hävisivät.

Sitä en tiedä, jäävätkö muistiin.

[alpinisti310]

ex-Juha™
Vs: Rengaspainevaroituksen poiskytkentä

kekeV sanoi:
Itellä scenic 1.9 dci -04 ja kyllä ainakin minun autostani sai clipillä v135 ihan programming kohdasta määriteltyä ettei rengaspaineiden valvontajärjestelmää ole.

Täytyypä muistaa ottaa kuva tänne niin katsotaan olenko edes oikeassa valikossa clipissä, kun en minä sellaista kohtaa löydä...

Ylös Bottom