Otin vuosia sitten täältä foorumin kautta saamani vinkin innoittamana Sceniciini ( vm 2000 ) vakuutukset Renault- vakuutukselta erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Lisäksi olen pariin otteeseen pyytänyt tarjousta myös harraste- relluuni. Viime viikolla ilahduin kuultuani saavani jatkossa myös s-bonuksia maksuista sekä Ifin keskittäjäalennuksen, sekä moniautoedun kaikkiin 3 autooni... Tyrmistykseni oli melkoinen, kun sain uudet vakuutuskirjat: Renault-vakuutus ( eli Volvia ) on nostanut vakuutusten hintoja keskimäärin 10% !!!! Lopputulos: Scenicin liikennevakuutuksen 5% lisää bonusta, 5% moniautoetua sekä meillä 15% keskittämisetua ei riittänyt alentamaan vuosimaksua, päin vastoin vuosimaksu on nyt muutaman kympin korkeampi kuin viime vuonna! Että näin. Laillistettua ryöstöä, sitä tämä on. Ei auta,
tarjouskierros muille yhtiöille.
Jos teillä muilla samanlainen tilanne, toivon, että annatte Renault-vakuutukselle palautetta, itse soitin yhtiön asiakaspalveluun ja ilmaisin pettymykseni ko. yhtiön hinnoitteluun.
tarjouskierros muille yhtiöille.
Jos teillä muilla samanlainen tilanne, toivon, että annatte Renault-vakuutukselle palautetta, itse soitin yhtiön asiakaspalveluun ja ilmaisin pettymykseni ko. yhtiön hinnoitteluun.