Renault scenic (2002 193km) Ei kulje eteenpäin

ZIDANE

Nuorempi jäsen
Kuului pauke ja sitten veto loppui. Kytkin menee pohjaan ja vaihteet paikalleen jokainen, mutta ei enään liiku auto eteenpäin. Tuntuu kun olis vaihe vapaalla, kun antaa kaasua niin kierroksia tulee muttei liiku auto eikä myöskään sammuile. Varaan korjaamolle ajan näinä lähi päivinä.

hejuni

Jäsen
Vs: Renault scenic (2002 193km) Ei kulje eteenpäin

Vetarit, tai kytkinakseli... Lompsa kuntoon, saattaa maksaa tuo tuollainen pauke.

ZIDANE

Nuorempi jäsen

Lompsassa on jonkun verran autolle...
Puhutaankos paristasadasta vai yli parisadasta eurosta?

Jakz

Aktiivinen jäsen

Halvemmalla pääsee ainakin kun kiertää merkkipuljut kaukaa ;D Motonetistä osien hakuun.

hejuni

Jäsen

Parisataa ei taida riittää, mikäli kytkinakseli, toisaalta voihan sieltä olla vetopyörästöstä jotain rikki (siis vaihdelaatikon puolelta). Hankala näin bittiviidakon läpi nähdä vikaa....

ZIDANE

Nuorempi jäsen

Juu niin pääsee ja olen vienyt aina yhdelle korjaamolle jossa hinta/työnlaatu kohdallaan.
olen tätä autoa ajanut viimeiset kolme vuotta ja vain kuluvia osia tullut vaihettua... Korjauksiin mennyt yhteensä noin 500-600 euroa....olisko nyt aika vaihtaa autoa vielä kun voitolla ollaan?

P

PappaX

Vieras

kohtuu halvalla olet selvinnyt - onko nokkahihnaa vaihdettu kertaakaan?

ZIDANE

Nuorempi jäsen

On kerran vaihettu, mutta en ole itse vaihtanut vaan edellinen omistaja. Vein tuolle luottamalleni mahtavalle asentajalle ja hänkuin auton käyntiin laittoi ja painoi kytkintä pari kertaa, sitten totesi että vetoakseli on mennyt. Oulu on pikku kylä eikä täällä tänmän päivän aikana saa tuota vetoakseliä mistään vaan tilasivat huomiseksi. ON SE ELÄMÄ KURJAA ILMAN AUTOA!
Oon kulkenut pyörällä töihin mutta ei ilman autoa tule tämä poika toimeen.

SUURET KIITOKSET TEILLE!

Miksu01

Nuorempi jäsen

Itsellä oli samanlainen ongelma, eli kuului pauke ja sitten vaihde päällä oli kuin vapaalla olisi ollut.. Syyksi paljastui kytkinlevy jonka keskiosa irtoi reunaosasta :)

Ylös Bottom