Eli ongelma on että oikea taka ABS-anturi on rikki, jarrutuksien loppuvaiheessa ABS alkaa toimimaan vaikka ei hätäjarrutusta olekkaan, ja välillä tuo ABS-merkkivalo syttyy, kysymys kuuluukin että onkohan kuinka kallis tuo anturi, ja saako tarvike osana vai onko pelkkä alkuperäinen, ja pystyykö itse vaihtamaan jos pystyy ja jollain kokemuksia niin pienet neuvot olisivat paikallaan ???
KiiTos
KiiTos