Renault R19 -92 antaa vain 2-3 tulppiin kipinän

pasir19

Nuorempi jäsen
Apua! Tässä olen tapellut jo jonkun aikaa ton renun kanssa, alkaa mennä herne haistimeen. Tulpat, sytytysohjausyksikkö, puola, jakajan-kansi, pyörijä, tulpanjohdot, ykk-anturi uusittu. Eli kipinää antaa vain 2. ja 3. -tulppaan, onko computerissa vika, vai olisiko vika jossain muualla. Auto on laitettu koivun alle vuonna 07, jota tässä yritän saada taas liikenteeseen. Jos joku osaisi auttaa tän renun kanssa?

R

rzt

Vieras
Vs: Renault R19 -92 antaa vain 2-3 tulppiin kipinän

jos autosi 1,8 8 vent ykspisteruisku r 19 ja asut lähellä Lohjaa,ni mulla sellasen toimiva ecu
tallin hyllyllä mitä voip koittaa.siemens s101728112...hom 7700864276 osanumero.

pasir19

Nuorempi jäsen

Ecu joka minulla on S101728101 c ja kokeilin ecua jonka n:o S101728102 c hukkui nuo 2. ja 3. sen kipinä, joten vanha takaisin ja ei käy vieläkään!

JPE

Megane II 1,6 2004

Jos se on jakajasytytyksellä ja olet varma että juuri kipinä on hukassa noilta sylintereiltä, ei vika voi olla muualla kuin 1 ja 4 tulpanjohdoissa tai viallisessa jakajankannessa.

pasir19

Nuorempi jäsen

Löyty vika, kun on Volvosta otettu kone, huomasin draakisen eron vauhtipyörässä, volvossa ei ole kun yksi merkki ykk-anturia varten, kun taas renun vauhtipyörässä on kaksi merkkiä. Toivon että tässä vaiheessa löytäisin volvo 400 sarjan ecu.n, säästyisin vauhtipyörän vaihtamiselta. Veetuttaa kun en huomannut tuota silloin kun, moottori oli irti!

Ylös Bottom