renault megane scenic jäähtytin neste

mulla on renault megane scenic 1998 vm 2.0 koneella kone vähittää pakkas nesteitä 100 kilometrin jälkeen on melkein tyhjä paisunta säiliö oon katsonut öljyt ei oo tullut sinnne lisäystä ja on tumma väriset öljyt jakopään hinnaa remontti on tehty 35 tuhatta sitten vesi pumppu pitäs toimia vuotokohtaa oon hakenut en ole löytänyt viellä mutta alimmainen letku epäilyttää en tiiä miten
huonot nesteet on syylärissä ?? olen katsonut liitoksia kun kone on lämmin en ole löytänyt vuotoa kirjottakaa ohjeita ja kokenuksia tänne

2528ej

Aktiivinen jäsen
Vs: renault megane scenic jäähtytin neste

Vilkaise siihen vaihteiston päälle,onko nestettä, termarikotelo ja toisinaan lämpömittarin anturasta saataa vuotaa,myös vesipumpulle kannataa kuikata on siinä näkyvillä laturin alla.

2528ej

Aktiivinen jäsen

Alavesiletkun liitymä syyläriin yksi epäilyn paikka,mootorin takaa lämppärin letkut.Tuleeko sisälle hyvin lämmintä?Normaalisti F3R koneinen auto on tosi lämmin.Pysyykö lasit kirkkaana,jos outoa huurtumista voisi epäillä lämppärin kennoa.Myös syylärin vuoto joskus vaikea huomata.Kannataa katsoa auton parkkipaikka tuleeko nestetippoja.

kyllä se auto ikkuna kirkas lämmin auto ajella moottori lämmpö eivät nouse liiallisuuksiin ovat pysyneet normaallissa puolessa välissä mulla on kolme epäiltyä esim se lekku alhaalta liitin on alkuperäinen hapettunut syyslärissä voi olla reikä märän tuntuinen oli alhaalta mutta se voi olla sulannutta lunta syyslärissä voi olla likaiset jäähtytin nestee ei pysty katsomaan kun ei oo syylärissä korkkia joutuin tyhjentämään sieltä ropusta siellä oli huonoa nestettä syylärissä pitäs laitta sanoma lehti auton alle en tiiä hyövyttääkö kun se näkyy ajaessa vähenevän ilmeesti muuten hyvä auto ei ole ajettu kun 300 tuhatta taloudellinen pirsakka ajettava oli mulla 1997 aikoinaan joo mie oon seurannut sitä jatkuvasti on iso pönttö jäähtytin nestettä mukana

pystyy sinne sillä tavalla laittamaa sitä paikkaus aineet maksaa motonetissä 5,90 kun laittaa suoraan syyläriin tai jos se on saumassa sen pystyis ite juottamaan
toinen paha myrkyistä on se puhistus aine poltaa letkun mulla kävi niin aikoinaan suzuki kanssa

2528ej

Aktiivinen jäsen

Kyllä se silloin sinne syyläriin viitaa.Kannataa jatkuvasti seurata nestemäärää,ettei polta kannentiivistettä,jos syylärivuoto varmistuu tilalle ehjä,ei mielellään mitään paikkausaineita tukkii lämppärin kennon,eikä korjaa vuotoa pitävästi.

ks omat kokemukseni, varsinkin ketjun loppupuolisko

http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=9211.0

KIITOS AVUSTA VUOTO LÖYTYIN SYYLÄRISTÄ TIPUTTAA PAIKATAA RAKEILLA 3.90 MAKSAA MOTONETISTÄ LOUTUU IRROITTAMAA YLÄ LETKUN SYYLÄRISTÄ JA TYHJENTÄMÄÄN NESTEITÄ JA SIT RAKEET SYYLÄRISTÄ SISÄÄN SAMALA ON VUOTTO VAIHTELAATIKOSSA HUOMATTU MUTTA ÖLJYN LISÄÄMÄLLÄ SIITÄ SELVIÄÄ

Ylös Bottom