Ei ainakaan katsastusmies huomauttanut valoista.JPE sanoi:Onko ne oikein suunnattu?
Ei ole laitonta jos valot näyttää lähelle, eli katsastusmies ei siitä välttämättä sano edes mitään.Capsicum sanoi:Ei ainakaan katsastusmies huomauttanut valoista.
Joo on manuaalinen, olen kokeillut kaikki sen asennot (neljä muistaakseni) erot ovat todella pieniä.hhelminen sanoi:Ei ole laitonta jos valot näyttää lähelle, eli katsastusmies ei siitä välttämättä sano edes mitään.Capsicum sanoi:Ei ainakaan katsastusmies huomauttanut valoista.
Valotestissä tarkistetaan vain kuvio ja ettei valot näytä liian ylös / häikäise vastaantulijaa.
Onkos autossasi manuaalinen (rulla kojelaudassa) vai automaattinen valojen tasonsäätö, manuaalilla ainakin saa tyhjänä valot näyttämään aivan ajoneuvon eteen.....
Capsicum sanoi:Joo on manuaalinen, olen kokeillut kaikki sen asennot (neljä muistaakseni) erot ovat todella pieniä.
Capsicum sanoi:Muuten jos laitan sen korkeussäädön maksimille, useat vastaan tulevat autot alkavat välkäyttelemään pitkiä minulle.