Renault Megane -99 käynnistyksenesto

katariina123

Nuorempi jäsen
Jep, elikkä näin: Meganessa on Cobran hälytin ;D. Avaimiin on integroitu tuo hälytin. Huoltoavainta ei ole. Nyt ovat molemmat avaimet "tunnottomia" (ei mene keskuslukko päälle-auki) eikä hälytin siis lähde pois päältä. Niin ja tämä hälytin käyttää radiosignaalia, ei ole peilin lähettyvillä kohtaa mihin sohottaa avaimella. Ovet ovat auki, mutta kun aukaset oven niin hälytin huutaa kun sisävesihinaaja. No rohkeena huudosta huolimatta autoon sisälle ja avain virtalukkoon, se sano mulle böö,,, siis käynnistyksenesto päällä. Nyt sitten joku viisas cobrien asentaja sano mulle että auton oma käynnistyksenesto on päällä (kuulemma näihin jälkiasennettuihin hälyttimiin harvoin kytketään se käynnistyksenesto). Mutta onko siis nyt ainoa vaihtoehto hinauttaa tuo halvatun auto johonkin merkkihuoltoon apua varten? Nyt harmittaa kun vaihdoin mun farkun tähän coupee on upee (no on siinä hienot perävalot ;)- malliin

a.e

Aktiivinen jäsen
Vs: Renault Megane -99 käynnistyksenesto

Kuinkas paristot avaimissa ovatko kunnossa.

skara

Aktiivinen jäsen

Jos en väärin muista niin cobra ei estä mitään muuta kuin startin pyörimisen, eli veivaa vähä muoveja irti ratin alta, tutki mikä johto virtalukolta (startti) on kierrätetty hälyttimen kautta, se yhteen ja taas mentiin.

a.e

Aktiivinen jäsen

Käyttöohjekirjasta löytynee ohjeet ainakin hälyttimen poiskytkemiseksi jos
sulla käyttöohjekirja on.
Ohjekirja saattanee löytyä netistäki jos tiedät mallin.

katariina123

Nuorempi jäsen

Mitään käyttöohjekirjoja ei ole, ei auton eikä hälyttimen. Hälyttimen mallikaan ei tiedossa. Että näin.

a.e

Aktiivinen jäsen

No tuollainen ohje löytyi avainten koodaukseen josko auttais.

http://www.dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=44434&sid=602598cf3d3204959df9e81a03b95db4

Ylös Bottom