Renault Laguna Keskuslukitus ongelma

urppana

Nuorempi jäsen
Olisko kellään ideaa miten saan Renault Laguna 2.0 rt break 8v vm.96 farmariin keskuslukituksen toimimaan? K-lukitus ei toimi avaimesta, ei ovesta, eikä keskikonsolin napista? avain antaa kyllä singnaalin. jos tilaan esim. viperin keskuslukituksen saanko asennettua sen ja joudunko ostamaan jotain lisä osia siihen kylkiäisiksi... vai olisiko jokin parempi vaihtoehto?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!!

KIIRE OLIS!

Reniks9

Rahat ei riitä kuin ranskalaisiin...
Vs: Renault Laguna Keskuslukitus ongelma

Jos se systeemi on infrapunasignaalilla, keskuslukon relettä voisi kokeilla vaihtaa. Se on muistaakseni samanlainen iso lättänä kuin tihkukytkimen rele.
Katso myös sulakkeet, se keskikonsolin nappi on saatava toimimaan, että voisit helposti laittaa Viperin. Tarvikekauko-ohjaimet kytketään kuulemani mukaan juuri tämän auki/kiinni keinukytkimen napoihin.

urppana

Nuorempi jäsen

Joo oon kattonu kaikki sulakkeet ne pelaa ja keskikonsolin nappiin tulee virtaa ja pelaa niinku mittarin mukaan mut ja mut ku ei tietoo mistä lähtis ettiin siitä eteenpäin? onkohan mitään systeemiä minkä pystyis asentamaan esim. siihen boxiin joka ohjaa kaikkea tuhkakupin takana?

Theros

Aktiivinen jäsen

urppana sanoi:
Olisko kellään ideaa miten saan Renault Laguna 2.0 rt break 8v vm.96 farmariin keskuslukituksen toimimaan? K-lukitus ei toimi avaimesta, ei ovesta, eikä keskikonsolin napista? avain antaa kyllä singnaalin. jos tilaan esim. viperin keskuslukituksen saanko asennettua sen ja joudunko ostamaan jotain lisä osia siihen kylkiäisiksi... vai olisiko jokin parempi vaihtoehto?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!!

KIIRE OLIS!

Multa löytyy käyttämätön pakkauksessa oleva Hornet 564T hälytin, johon saa mukaan lisänä Neutral ohjaus releen ja keskuslukituksen releen.

Joeli

Nuorempi jäsen

Itse ajattelin kanssa tuota viperiä, mutta toisaalta se 211-malli on jo liian monipuolinen :) pitää katsastaa myös muut vaihtoehdot, sillä minulla kuitenkin pelaa se keskikonsolin namiska.
Šen kytkeminen ei liene tuon kautta tähtitiedettä ;D

Ylös Bottom