renault laguna 1997 ajonestolaite

vesku 63

Nuorempi jäsen
moi.ostin juuri -97 mallisen laguna farmarin,jonka ajonestolaite ei toimi,niinkuin pitäisi.
elikkä se ei lähde pois päältä ilman,että syöttää nelinumeroisen koodin käsipelillä.
porin palinilla ihmettelivät koko systeemiä,koska keskuslukko toimii infrapunalla ja ajonesto pitäis mennä
pois päältä,kun avain laitetaan virtalukkoon.ei kuulemma ole koskaan ollut samanlaista heidän korjaamolla.
onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa?ei voi korjaamon mukaan mitenkään koodata laitetta uudelleen. :mad:

kyrtsi

Jäsen
Vs: renault laguna 1997 ajonestolaite

jos siinä on käynnistyksen esto avaimessa (transponderi)niin kyllä sen pitäisi pystyä koodaamaan uudelleen jos muuten järjestelmä on kunnossa.merkkiliikkeessä clipillä tai xr-25:lla. toimiikos kauko-ohjaus?

vesku 63

Nuorempi jäsen

joo,kyllä siinä avaimessa on transponderi.keskuslukko toimii ok.avaimia on kolme kpl ja mikään niistä ei
ota ajonestoa pois päältä.väittivät porin merkkihuollossa,ettei pysty uudelleen koodaamaan.tilasivat uuden avaimen lähetinosan(perän)periaattella"kun tietäis mitä tilaa,en tiedä tuleeko sieltä mitään"kahden tunnin
vianhaku 180 egee,eikä vika edes selvillä :mad:

kyrtsi

Jäsen

kyllä se on ensin kokeiltava uudella perällä.jos sitäkään ei pysty koodaamaan niin sitten menee jo kalliimmaksi touhuksi.sit pitää uusia koko käynnistyksen esto sydeemi.dekooderista lähtien.(käynnistyksen eston ohj.yksikkö)

N

nolinmatti

Vieras

Renaultin vanha tauti,kosteutta vastaanottajassa tai heikot paristot avaimessa,niin ovet aukiaa mutta ajonesto ei lähde pois päältä.Minä en tilais mitään uusia osia,oottelisin vain kevättä ja lämpimiä päiviä,niin häviää vika.Ihme vaan että avaimia on kolme kappaletta,kaks voi koodata korkeintaan autoa kohti.

vesku 63

Nuorempi jäsen

onko sulla kyrtsi tarkempaa tietoa hinnasta,jos avaimien koodaus ei onnistu.
entä voiko koko käynnistykseneston ohittaa,eli poistaa käytöstä jollakin konstilla?

kyrtsi

Jäsen

Lähetä mulle rekkari tai valmistenumero mun sähköpostiin.mielellään molemmat niin mää katon vähän hintoja

Ylös Bottom