Renault Kangooseen kattokori tavarakori katolle, tahdon ostaa sellaisen

Rantalainen

Sir Niko Rantalainen
Bonjour!

Hei löytyisikö keneltäkään mun aivan ihanaan ja rakkaaseen Renault Kangoohoni sen alkuperäistä lisävarusteena siihen saatavilla ollutta kattokoria tavarakoria katolle kun juuri sellaisen mä haluaisin itselleni Kangooseeni..

Ohessa kuva minkälaista tarkoitan siis niin tiedät mistä on kysymys :

6922_2065061910_3.jpg

Ilmoittele mikäli löytyy ja haluat myydä sen mulle niin se ois aivan Super mahtava juttu oikeesti..

Puh.040-7461881 tai niksu.rantalainen@gmail.com

Ystävällisin terveisin : Niko Rantalainen, Hämeenlinna

maanma

Aktiivinen jäsen
Jos jostain onnistut kaivamaan ko.
vuoden myyntiesitteen niin sieltä löytynee lisävarusteen tuotenumero, jolla löytäminen voi ulkomailta olla helpompaa.

Rantalainen

Sir Niko Rantalainen
Kyllä mä olen sitä yrittänyt ostaa uutenakin Renaultilta mutta, niitä ei enää saa ainakaan Autosalvan eikä Suomen Renaultin Maahantuonnin kautta hankittua mutta, jos jollain on jäänyt sellainen ylimääräiseksi niin ostan mielelläni sen pois..

Ulkomailta mun on sitä hankala tilata suuren kokonsa puolesta ja itekin kyllä käyn ympäri Eurooppaa jatkuvasti mutta, se vie taas autossa sisällä niin hemmetin moisen tilan etten saa sitä sieltä tuotua samoilla reissulla mukanani kun en ole sillä Kangoolla tien päällä siellä maailmalla taas jonka katolle sen voisi heittää sitten siellä suorilta että, jos jollain sellainen sattuisi täältä Suomesta vaikka löytymään niin se ois aivan mahtava juttu..

Voi olla uusi tai käytetty kattokori mutta, sellaisen tahtoisin hankkia aivan ihanaan ja rakkaaseen Kangooseeni ;)

Tuotenumerot ovat kyllä mulla jo ennestäänkin tiedossa ja Kangoon ja muidenkin Rellujen esitteitäkin löytyy paljon kun olen ollut kyseisen mallin fani jo siitä asti kun se on tullut markkinoille..

Toki muitakin lisävarusteita voi ehdottaa jos on jäänyt sellaisia ylimääräisiksi jollakin teistä..

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Jos sulla tosiaan oon ulkomailla käyntiä, niin tuo se sieltä... Suomesta et löydä, et uutena etkä käytettynä. Maahantuojalta kun kysyy, niin vastauksena annetaan että mikä Kangoo ? Ainakaan tyhmänä kyselin Fuegoon uutta peltistä bensatankkia, niin mulle sanottiin,että ota yhteyttä kuorma-autopuolelle kun tuo kuuluu siihen kategoriaan. No siihen ei sitten muutaovoinut.Jostain väli-Amerikasta o lisisaanut vielä uusia, kun ne niitä autoja kun oli uutena valmistanut vielä 90. - luvulla.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Toisaalta tuollaisen tekee kyllä osaava putkentaivuttelijakin, olihan kaappitipassa ja 5 exprississä aikanaan sellaisia..

Rantalainen

Sir Niko Rantalainen
Kyllä mä uskon et niitä kattokoreja Kangooseen Suomestakin löytyy kun niitä on niihin uutena saanut niin jollakin on sellainen varmasti jossain tarpeettomana varastossa tai tallissa tai Kangoonsa katolla ihan niin kuin normaaleita kattotelineitäkin on ihmisillä ja näitä on liikenteessä autojakin sen verta paljon Suomessakin edelleenkin..

Toi nykyinen Renaultin Suomen Maahantuonti on kyllä oikeesti osien saannin suhteen ihan perseestä kun jos jotain osaa ei ole Suomessa heillä varastossansa niin jos menee Ranskan tilaukseen niin siinä voi mennä helpostikin se 5-kuukauttakin ennen kuin saa tilaamansa osansa sieltä tänne kuten tossa Kesäkuussa tilasin Traficciini ihan perus-mallisen sen alkuperäisen pakoputken etuvaimentimen haitarilla kun halusin laadukkaan ja kestävän sellaisen etten halunnut tarvike-osaa laittaa alkuperäisen sijasta sinne niin sain sen nyt Marraskuun puolivälissä sitten itselleni, noh onneksi ei ollut akuutti tarve et olisi ollut niin huonossa kunnossa vanha putki mutta, oikeesti jos sieltä tarvisi jotain osia nopeasti saada tänne niin helpommalla pääsee kun hakee ne ite tuolta Euroopasta Renault-liikkeestä muiden ulkomaan reissujen yhteydessä joissa palvelu toimii tosi hyvin Suomeen nähden ja osat tulevat nopeasti ja paljon edullisemminkin kuin Suomessa..

Tokikin Espanjassa Malagassa olen saanut maailman paskinta palvelua Renault-liikkeistä kuin olla voi kun oli sellaisia itteensä täynnä olevia puku-/kravatti-apinoita tiskin takana kun tarttin Traficciini pelkän flektin releen kovassa helteessä +42C linjaan joka päivä kun jää flekti päälle kaikeksi aikaa eikä sammu kuin ottamalla johdot irti joka kerta pysäköidessä ja laittamalla takaisin ne aina kun lähtee liikenteeseen ettei mene akku tyhjäksi pysäköitynä ja tiedän vian aiheuttajan itsekin jo valmiiksi etten tarvitse mitään heidän testereitänsä ja vikakoodin lukuja vaan haluan vain sen releen niin he eivät voi kuulemma auttaa vaan tuo auto viikon parin päästä huoltoon niin tutkivat kun olin vain yhtä relettä vaille tienpäällä ja sama juttu Malagan toisessa Renault liikkeessä etteivät ole kiinnostuneita tekemään mitään asian hyväksi ja Malagan Renault Trucksilla ottivat kyllä asian vakavasti ja yrittävät auttaa mutta, heillä ei ollut Traficin varaosa-ohjelmaa vaan se kuuluu henkilöautoja hoitaville liikkeille niin eivät voineet asialle mitään sen paremmin, noh Murcian Renaultilla mulla on aivan Super loistava Top 10 palvelu aina kun tarviin osia ja apua niin sieltä sitä saa esimerkillisesti ja ikinä en ole löytänyt yhtä huippu tasoista Renault-liikettä tai merkki-liikettä kuin siellä mistä saa niin mahtavaa palvelua turistinakin tien päällä ja osa tilattiin heti ja oli seuraavana päivänä liikkeessä kun Madridista joutuivat tilaamaan sen ja vaihtoivat samantien ja työkään ei maksanut mitään kuin vain pelkän osan hinnan ja toivoteltiin niin tervetulleiksi uudelleen ja palvelua sai ihan sujuvalla auto-tekniselläkin Englannillakin että, näissä on eroja kyllä tuolla maailmallakin matkatessa mistä saa hyvää palvelua ja apuakin jos sitä oikeesti tarvitsee tien päällä ja tämä oli nyt vain yksi esimerkki Renaultin palvelun laadun eroavaisuuksista nyt Espanjassakin kun sitä on kuitenkin aika omavarainen maailmalla ja auton pitää olla teknisesti muutenkin kunnossa ennen kuin sinne lähtee et se on oltava luotettava ja kestävä joka hetki ja varmasti kunnossa ja hyvin huollettu..

Todellakaan en ole etsimässä mitään itse putkesta hitsailtua ja taivuteltua telinettä vaan tyylikästä ja laadukasta ja täydellisesti autoon istuvaa Renaultin alkuperäistä Kangooseen valmistettua kattokoria..

Fuegon mä toki ymmärrän ettei siihen välttämättä ole helppo löytää osia enää oikein mistään kun noita ei näy Euroopassakaan juuri missään enää tänä päivänä ja itekin noita Fuegoja nähnyt varmaan siellä liikenteessä joskus 10-15-vuotta sitten vielä joitain yksilöitä muttei niitä enää tätä nykyä näy joka johtuu varmastikin tuosta osien saanti ongelmastakin niihin osaksi ainakin..

Kyllä mulla vois olla vinkkejä mistä tollaista Fuegon tankkiakin kannattaisi etsiä ja mistä sellainen saattaisi löytyäkin tokikin maailmalta hyvällä tuurilla mutta, katotaan nyt ensin mistä mulle löytyy toi kattokori Kangooseen..

maanma

Aktiivinen jäsen
Ei löytynyt mitään järkevää tuotenumeroilla. Ranskankielinen hakutermi on "Galerie de toit pour Kangoo 1". Hintataso näyttää olevan n. 100eur.

Kannattaa huomata, että Ranskassa15v auto on lähes poikkeuksetta romutettu, joten saatavuus heikkenee.

Rantalainen

Sir Niko Rantalainen
No Ranskassa sen verran usein tässä käyn kyllä niin tälläinen eka koppainen Kangoo on kyllä varsin yleinen auto siellä pitkin poikin ja kuten myös esimerkiksi Saksassa ja Hollannissa ja Belgiassa ja Espanjassa eikä niitä ole romutettu mutta, noita sitä vanhempia pelejä kuten Renault Expressejä siellä ei kyllä näy liikenteessä juuri mitään et ne alkaa olla jo romutettuja tai harrastajien talleissa joilla ajetaan vain joskus mutta, Espanjassa niitä näkee vielä varsin hyvin vielä liikenteessä Renault Expressejäkin ja muitakin vanhempia Renaultteja kuten esimerkiksi todella upeita huippu kuntoisia 21:siä ja 25:sia ja 5:sia ja eka koppaisia Traficceja sun muita ja niitä oikeesti todellakin harrastetaan siellä ihan eri malliin ja niistä pidetään huolta ja ne on osa aivan uutta vastaavassa kunnossakin edelleenkin kun siellä ei autot ruostukaan kuten meillä täällä ja ne on ihan aktiivisessä käytössäkin toisin kuin täällä meillä Suomessa ne viedään turhan herkästi romutettaviksi jos joku osa sattuu vain hajoamaan niin siihen ei sitten enää panosteta yhtään sen takia vaan se hylätään suruitta sitten ja hankitaan kokonaan uusi auto vanhan tilalle eikä yritetä edes korjata vikaa kuntoon..

Ylös Bottom