Renault johto liittimien numerot mistä..?

JaLe

Aktiivinen jäsen
Onko kenelläkään tullut vastaan missään netissä kahlatessa mitään paikkaa mistä saisi Renaultin johto liittimien osanumeron selville.. Tarvitsisin Laguna II:sen mittariston himmentimen johto liittimen numeron ja kattovalon joshtoliittimen numeron, en siis muovisen liitin kotelon numeroa vaan johdon päässä olevan liittimen numeron jonka saa sitten työntää liitin koteloon niin että se lukittuu sinne.... ::)

Dialogylla on melko epäselvä luettelo johto liittimistä... :-\

Juha™

Wouldn't know about that, Sir...
Vs: Renault johto liittimien numerot mistä..?

Hankalaa on, ne Dialyysiksen liitinsivut kun ovat jostain vuodelta neljä ennen kuin Edison sähkön keksi, ja todella surkealaatuisesti skannatut. Oikeastaan ainoa keino löytää sitä kautta on löytää oikean näköinen liitinkotelo, ja sitten bongata siihen tarjottavia pinnejä mittojen mukaan. Mutta olen huomannut että varsin useat uudemmista liitinmalleista puuttuvat siitä luettelosta kokonaan.

Itse kun kytkeskelin Megane II:een ksenoneja ja huomiovaloja, niin löysin moottoritilan sulakerasiaan sopivia pinnejä autohälyttimiä asentavasta liikkeestä. Ne liittimet kun eivät välttämättä ole mitään pelkästään Renaultin käyttämiä malleja. Kerran sain jotain pinnejä Bemarin varaosatiskiltä.

Paras tulokulma ongelmaan olisi joko ottaa yksi pinni malliksi jos mahdollista, tai jos ei niin sitten parit tarkat lähikuvat ja printtaat paperille, ja niiden kanssa varaosatiskeille "metsästämään". Ei aina se nopein tapa, mutta maksaa kyllä vaivan jos ei halua autonsa sähköjärjestelmästä tyypillistä "abikoviritystä"...

Ai niin, tuskin ovat sopivat, mutta esim. Motonetin myymissä AMPin roiskesuojatuissa moninapaliittimissä on yhdenlaisia "kliksahtavia" pinnejä. Ovat tosin aivan piikkimäisiä, eli jos mainitsemissasi liittimissä on vähänkään lattamaiset pinnit niin eivät käy.

JaLe

Aktiivinen jäsen
Vs: Renault johto liittimien numerot mistä..?

Juha™ sanoi:
Hankalaa on, ne Dialyysiksen liitinsivut kun ovat jostain vuodelta neljä ennen kuin Edison sähkön keksi, ja todella surkealaatuisesti skannatut. Oikeastaan ainoa keino löytää sitä kautta on löytää oikean näköinen liitinkotelo, ja sitten bongata siihen tarjottavia pinnejä mittojen mukaan. Mutta olen huomannut että varsin useat uudemmista liitinmalleista puuttuvat siitä luettelosta kokonaan.

Itse kun kytkeskelin Megane II:een ksenoneja ja huomiovaloja, niin löysin moottoritilan sulakerasiaan sopivia pinnejä autohälyttimiä asentavasta liikkeestä. Ne liittimet kun eivät välttämättä ole mitään pelkästään Renaultin käyttämiä malleja. Kerran sain jotain pinnejä Bemarin varaosatiskiltä.

Paras tulokulma ongelmaan olisi joko ottaa yksi pinni malliksi jos mahdollista, tai jos ei niin sitten parit tarkat lähikuvat ja printtaat paperille, ja niiden kanssa varaosatiskeille "metsästämään". Ei aina se nopein tapa, mutta maksaa kyllä vaivan jos ei halua autonsa sähköjärjestelmästä tyypillistä "abikoviritystä"...

Ai niin, tuskin ovat sopivat, mutta esim. Motonetin myymissä AMPin roiskesuojatuissa moninapaliittimissä on yhdenlaisia "kliksahtavia" pinnejä. Ovat tosin aivan piikkimäisiä, eli jos mainitsemissasi liittimissä on vähänkään lattamaiset pinnit niin eivät käy.

Kattovalon liitinkoteloon sopivan liittimen tänään jo löysin ja sattui jopa olemaan hyllyssä... Itse kun siis töissä sielä mistä rellun osia saa, mutta silti tuo parin liittimen metsästys muka niin vaikeaa, dialogyn tuo liitin gatalogy on tosi surkea, vrt VAG:n ETKA:aan josta liittimet melkein paikkaan kuin paikkaan löytyy sutkoht helposti.. ::)

Mutta vielä kun tuonne kojelaudan valojen himmentimeen sopivan liittimen löytäis nii ei tarttisi turvautua rosvoon, saisi sitten tuon Ambiente valaistuksen toimimaan kun tuli tuollaisella varusteella varustettu kattovalo yksikkö Laguun hommattua ja piti sille virta keksiä.. :D

Ylös Bottom