Myllykoski
Nuorempi jäsen
UPC alkoi oirehtimeen ja aiheuttamaan kaikenlaista pientä hauskaa Meganessa. Ennen kuin huomattiin että olemme kokoajan hoitaneet oiretta keskittymättä itse vikaan kun kolmos-sylinterin injektori antoi vikakoodia ja käy kolmella. Oiretta hoitamalla ajoittain jopa saatiin sitten moottori käymään oikein ja myös vika ja häiriövalot sammumaan.
Vaihdettiin sytytystulppaa -> ei lopullista vaikutusta
Puhdistettiin ja kuivattiin UPC:n liitokset ja piirilevy -> ei lopullista vaikutusta
Vaihdettii puolaa -> ei lopullista vaikutusta
Vaihdettiin ruisku joka oli myös tummentunut -> ei lopullista vaikutusta
Epäiltiin mekaanista vikaa -> paineet sylintereissä ok
Nyt sitten kolmannen kerran otettiin käsittelyyn tuo UPC ja kas sieltähän oli eräästä pistokkeesta pinni poikki jääden pistokkeen sisään ja tarvitsee uutta UPC-pohjaa tämän vuoksi.
Nyt sitten itse kysymykseen:
Mitä eroa on seuraavilla UPC:lla?
8200306033A, 8200306033B, 8200306033C
Ulkoisesti samannäköisiä kuvien perusteella. Käyvätkö ristiin toistensa paikoille?
Vaihdettiin sytytystulppaa -> ei lopullista vaikutusta
Puhdistettiin ja kuivattiin UPC:n liitokset ja piirilevy -> ei lopullista vaikutusta
Vaihdettii puolaa -> ei lopullista vaikutusta
Vaihdettiin ruisku joka oli myös tummentunut -> ei lopullista vaikutusta
Epäiltiin mekaanista vikaa -> paineet sylintereissä ok
Nyt sitten kolmannen kerran otettiin käsittelyyn tuo UPC ja kas sieltähän oli eräästä pistokkeesta pinni poikki jääden pistokkeen sisään ja tarvitsee uutta UPC-pohjaa tämän vuoksi.
Nyt sitten itse kysymykseen:
Mitä eroa on seuraavilla UPC:lla?
8200306033A, 8200306033B, 8200306033C
Ulkoisesti samannäköisiä kuvien perusteella. Käyvätkö ristiin toistensa paikoille?