Renault Grand Scenic III OBD-pistorasian paikka?

ville_te

Jäsen
Osaisiko joku kertoa, mistä löytyy Grand Scenic III:sen OBD-pistorasia? II:sessa se löytyi rulokaapin alla olevan luukun alta. III:sessa on samanlainen luukku samassa paikassa, mutta en saanut sitä auki tarkistaakseni onko pistorasia siellä. Tietääkö joku siis missä pistorasia on?

RemuGS

KaikkiMerkkinen- niinkuin ruokainenkin!
Vs: Renault Grand Scenic III OBD-pistorasian paikka?

Minulla oli EDC päivityksen yhteydessä tyhjennetty syvennys radioliittimien ja tup-sytyttimen edessä oleva kolo- päättelin et olis siel pohjan alla?

ville_te

Jäsen

RemuGS sanoi:
Minulla oli EDC päivityksen yhteydessä tyhjennetty syvennys radioliittimien ja tup-sytyttimen edessä oleva kolo- päättelin et olis siel pohjan alla?

Yritin katsella sieltä, mutta en löytänyt. Olisiko kellään lisää vihjeitä?

jjvirtan

Aktiivinen jäsen

Eiköhän tuohon ole standardi,uudehko auto kun kyseessä :D ja se on 60 cm etäisyydellä ratista.Ei kai niitä piilopaikkoja montaa ole,itse kurkkaisin ensin sinne kuskin jalkatilaan,sitten tuhkakupin alle...käsinojan alle.Ilman työkalujakin se pitää mielestäni löytyä standardin mukaan.

ville_te

Jäsen

juhani sanoi:
Eiköhän tuohon ole standardi,uudehko auto kun kyseessä :D ja se on 60 cm etäisyydellä ratista.Ei kai niitä piilopaikkoja montaa ole,itse kurkkaisin ensin sinne kuskin jalkatilaan,sitten tuhkakupin alle...käsinojan alle.Ilman työkalujakin se pitää mielestäni löytyä standardin mukaan.

Eipä löydy sitten millään. Eikö kukaan foorumissa tiedä mistä sen löytää?

jjvirtan

Aktiivinen jäsen

in my renault scenic (2,0 16V, 2003) (not grand scenic) the obd2 socket is under the movable middle console. Move the console backwards and lift a plastic lid which appears under the console and you see the 16 hole obd2 socket.

Read more: http://wiki.answers.com/Q/Where_is_the_obd2_socket_on_renault_grand_scenic#ixzz1FuOrbNBZ

ville_te

Jäsen
Nyt se löytyi Vs: Renault Grand Scenic III OBD-pistorasian paikka?

Jatketaanpa yksinpuhelua taas. Löysin saksalaiselta foorumilta viimein tiedon, missä tuo OBD-pistorasia sijaitsee http://www.scenic-forum.de/scenic/viewtopic.php?f=84&t=10612.

Scenic II:ssa se oli rulokaapin alla olevan luukun alapuolella. Scenic III:ssa se taas on sijoitettu noin 30 senttiä eteenpäin vaihdekonsolin kyljessä olevan tuhkakuppitelineen alapuolella. Tuhkakuppitelinettä pitää vetää kovalla voimalla taaksepäin, jolloin sen "pitäisi" irrota. Älä nosta ylöspäin. Minä nimittäin tein niin ja katkaisin toisen pidikkeen. Vaikea oli saada irti.

Tarkistin koodit Memo scanner U581:llä. Vikakoodeja ei ollut. 24 000km takana ilman ongelmia. "kop kop"

Ylös Bottom