Mathias_Corn
Nuorempi jäsen
Moro.
Olen uusi asiakirjoittaja.
Aloitetaan heti ongelmalla:
Mul ois Renault Clio II
Ja kävi seuraavanlaisesti:
Ajosta parkkipaikalle, kaupasta takaisin autoon ja kohti seuraavaa kauppaa.
Kierrokset ei nouse ees kolmeen tonniin. Siinä sit mietti että mitäs swiddua... Nilkuttelin seuraavaan mahdolliseen isompaan parkkipaikkaan ja siinä kokeilin, niin kiepit ei nousseet yli neljän tonnin ees parkissa huudattaessa.
Sähköhäiriövalo (sellain sydänkäyrän näköin keltain valo) palaa, moottorivikavalo ei.
Rauhallinen ajelu ja vaihteiden vaihtelu alle kolmen tonnin kierroksilla onnistuu, mut ajossa ei kolmen tonnin päälle noussu kuin alamäkeen.
Akun kontaktit tarkastettu (navat ja liitokset putsasin) kun sain ensin taisteltua sen neljänkymmenen kilometrin kotimatkan ensin omaan pihaan.
Akku toimii, lataus kai toimii kanssa, kun kerran siitä ei varoitukset pala
Akun napojen kontaktit puhdistettu
puolassako vika?
Niin joo... Päästövalokaan ei syttynyt
Pelkkä sähköhäiriövalo, kierrokset ei nouse yli neljän tonnin, ajaessa ei yli kolmen tonnin.
Tota puolaa siis nyt itse epäilen. Tuleeko jollekulle jotain muuta mieleen?
Joku rajoitin jämähtänyt päälle?
edit. Niin ja 1.2 bensakone 16V kyseessä
Olen uusi asiakirjoittaja.
Aloitetaan heti ongelmalla:
Mul ois Renault Clio II
Ja kävi seuraavanlaisesti:
Ajosta parkkipaikalle, kaupasta takaisin autoon ja kohti seuraavaa kauppaa.
Kierrokset ei nouse ees kolmeen tonniin. Siinä sit mietti että mitäs swiddua... Nilkuttelin seuraavaan mahdolliseen isompaan parkkipaikkaan ja siinä kokeilin, niin kiepit ei nousseet yli neljän tonnin ees parkissa huudattaessa.
Sähköhäiriövalo (sellain sydänkäyrän näköin keltain valo) palaa, moottorivikavalo ei.
Rauhallinen ajelu ja vaihteiden vaihtelu alle kolmen tonnin kierroksilla onnistuu, mut ajossa ei kolmen tonnin päälle noussu kuin alamäkeen.
Akun kontaktit tarkastettu (navat ja liitokset putsasin) kun sain ensin taisteltua sen neljänkymmenen kilometrin kotimatkan ensin omaan pihaan.
Akku toimii, lataus kai toimii kanssa, kun kerran siitä ei varoitukset pala
Akun napojen kontaktit puhdistettu
puolassako vika?
Niin joo... Päästövalokaan ei syttynyt
Pelkkä sähköhäiriövalo, kierrokset ei nouse yli neljän tonnin, ajaessa ei yli kolmen tonnin.
Tota puolaa siis nyt itse epäilen. Tuleeko jollekulle jotain muuta mieleen?
Joku rajoitin jämähtänyt päälle?
edit. Niin ja 1.2 bensakone 16V kyseessä