Renault Clio -96

jakke

Nuorempi jäsen
Tervehdys kaikille, mulla olis tällainen ongelma 1.4 clion kanssa kun tyhjäkäynti tahtoo poukkoilla ja auto meinaa sammua ja liikkeelle lähdettäessä välillä käy 3 pytyllä ja taas 4 pytyllä, ja meno on aika pomppuista mutta kun vauhtia tulee lisää esim, maantiellä ajettaesa vaikka satasta niin ongelma häviää ja taas kun tulet risteykseen ja auto käy joutokäyntiä niin alkaa toi tyhjäkäynnin sahaaminen. Auto on ollut mulla noin kuukauden ja olen vaihtanut tulpat,virranjakajan kannen ja pyörijän mutta ei auttanut mitään vaan tuntuu että toi ongelma vaan pahenee, osaisko joku auttaa ja kertoa mistäköhän mahtaisi olla kyse. Kiitos

rellunpippana

Aktiivinen jäsen
Vs: Renault Clio -96

Jos varmuudella käy välillä 3 pytyllä, niin vaihda vielä tulpanjohdot.
Tyhjäkäyntiin vaikuttaa se kuuluisa tyhjäkäyntimoottori, mikä säätelee kaasun asentoa. Kattelepa haku-toiminnolla täältä.

jakke

Nuorempi jäsen
Vs: Renault Clio -96

No se kävi itelläki mielessä että voisko se johtua tulpanjohdoista, yritin tuolla haulla myös hakea oisko muilla samanlaisia ongelmia, löytyi kylläkin puolan aiheuttamia käyntihäiriöitä. soitin korjaamoon ja kyselin ja he ilmoittivat kanssa että saattaisi johtua siitä että jokin puola olisi tulossa tiensä päähän.(kuulemma jollain laitteella näkee jos joku puolista on viallinen) Ja kuinka toi tyhjäkäyntimoottori toimii ja miten saan tarkistettua että toimiiko olleskaan ja pitääkö hankkia uusi vai voiko ite yrittää ropata, vaikka peukalo on siellä kuuluisassa paikassa. Apu tiedoista olisi tosi tarpeen, kiitos.

Ylös Bottom