Renault Clio 1.4 RN -99 Ajonesto vittuilee

Skbbo

Nuorempi jäsen
Nonii vanhat vian korjattu ja uutta iskee, kun aurinko paistaa tjsp :D.. Renault Clio 1.4 RN -99 Ajonnesto vittuilee.. Eli joo mulla on yksi avain kauppakassiin ja en mä tiedä heikosti lukee avainta vilkkuu vaan ajonesto, patteri vaihdettu, toimi sitä ennen painamatta :D ja vittumaisesti lähtee vaan nyt käyntiin, kun painaa keskuslukkoa pohjaan..

Olen akunkengät putsannut ja avainen sisältä kontaktipinnat, mitäs seuraavaksi?

Sellaista olen opiskellut netistä, että juotokset murtuneet avaimen piirilevyllä, jos kerran keskuslukon nappia painamalla ja avainta kääntämällä lähtee. Tarkemmin sellanen pitkulainen potikka joka on se ajoneston lähetin. Avainta voinee kokeilla availla ja katsella miltä ne juotokset näyttää ja ehkä jopa kokeilla tinailla uusiksi. Lukkosepältä asiaa tiedustelin ja kuulemma sirullisen avaimen kopiointi onnistuu kunhan ei ole korttimallia, joten siinä saattaa olla toinen vaihtoehto ellei järjettömiä maksa.

Skbbo

Nuorempi jäsen
Nojoo tota kloonaamista olen miettinyt, pitäähän muutenkin avaimia olla kaksi, mut jotenkin vika viittaa avaimen tunnistus rinkulaan, kun saan auton tunnistettua, jos olen painanut ja jättänyt avaimen lukkoon ja käyttänyt virrat pois tunnistaa ilman painallusta...vikakoodei en saanut elm327/torque pro.. tosin vika/ominaisuus voi olla mikä tahansa, kun tätä foorumia olen tutkinut, uhc, ecu, kontaktit, asentotunnistin, huonomaadoitus, huono akku jne. Eikä tähän kantsi vissiin kauheita rahoja laittaa..

Ei näissä kuitenkaan tietääkseni mitään virallista ominaisuutta ajoneston ohitukseen ole tuolla keskuslukon napilla, joten viittaisi kyllä avaimen juotoksiin jos se napin painaminen auttaa. En sitten tiedä millä logiikalla se rinkula sen koodin lukee, että riittääkö siinä vaan ihan alkuun ekalla kerralla kun saa koodin perille kunnes ottaa avaimen virtalukosta, siltä ainakin kuvauksesi perusteella vaikuttaisi.

Ylös Bottom