Itse ainakin haluan uskoa tuohon Megane IV ketjussa esitettyyn väitteeseen jatketusta kilometrimääräisestä 7v/200tkm takuusta kun tuo L'arguksen juttu on kuitenkin jo parin vuoden takaa ja varmaan sen jälkeen on jotain muutoksia voinut tapahtua asian tiimoilta. Aika hys hys linjallahan asiassa vedetään, joka toisaalta on ymmärrettävää, kun uudessa tekniikassa ilmenee tällaista. Itse pyysin viime marraskuussa vuosihuollon yhteydessä erikseen tarkistamaan mahdollisen öljyvuodon, jota ei löytynyt, tosin kilometrejä Cliossa oli vasta 22tkm. Täytyy yrittää muistaa seuraavalla kerralla kysyä tuosta takuuasiasta.Itse ajanut plugariCapturilla kohta 100 000 km ja on todella miellyttävä voimalinja. Pehmeä, vähäkulutuksinen ja voimaa aivan riittävästi.
Tämän mukaan ranskassa voimansiirrolle annetaan tuon öljyvuodon varalta 7v/150 000 km takuu. En ole virallisesti Suomessa kuullut näiden öljyvuototapausten goodwilleistä, mutta syksyllä kun oma auto oli huollossa ja kysyin vaihteiston öljynvaihdosta, niin huoltomyyjä itse otti siinä yhteydessä puheeksi että tarkastavat ettei ole merkkejä öljyvuodosta.