A
Aade
Vieras
Eli kysymys kuuluu: onko R19 etukelkan takapään kiinnitys molemmin puolin oltava samanlainen? Omassa autossa kun näyttäisi olevan erilailla vasen ja oikea puoli kiinni, oikealla on rungon ja kelkan välissä kumi ja n. 0,5-1cm rakoa, vasemmalla taas kelkka on aivan kiinni rungossa ??? Onko vasemmalta puolelta siis vain hela pettänyt välistä, välystä ei sillä puolella kuitenkaan tunnu ja pulttikin tuntui tiukalla olevan. Oikeaa puolta kun raudan kanssa väänsi niin kumi antoi hieman periksi niin kuin kuuluukin.