Renault 19 etukelkan kiinnitys?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aade
  • Aloitettu Aloitettu
A

Aade

Vieras
Eli kysymys kuuluu: onko R19 etukelkan takapään kiinnitys molemmin puolin oltava samanlainen? Omassa autossa kun näyttäisi olevan erilailla vasen ja oikea puoli kiinni, oikealla on rungon ja kelkan välissä kumi ja n. 0,5-1cm rakoa, vasemmalla taas kelkka on aivan kiinni rungossa ??? Onko vasemmalta puolelta siis vain hela pettänyt välistä, välystä ei sillä puolella kuitenkaan tunnu ja pulttikin tuntui tiukalla olevan. Oikeaa puolta kun raudan kanssa väänsi niin kumi antoi hieman periksi niin kuin kuuluukin.
 

Juha™

Wouldn't know about that, Sir...
Viestejä
1 947
Vs: Renault 19 etukelkan kiinnitys?

kumihela kuuluu olla vain toisella puolella ja toinen puoli on sitten suoraan rauta rautaa vasten.
 
A

Aade

Vieras
Vs: Renault 19 etukelkan kiinnitys?

Kiitos infosta, eipähän tule turhaan vaihdettua olematonta kumihelaa toiselle puolelle ;D
 
Ylös Bottom