Terve arvon foorumilaiset.
Nyt ihmetelly jo vähän aikaa rellun vikaa: ujellus takapäästä, suunnilleen jossain takapenkkien alapuolelta tai vähän takaluukkua päin. Ujellus ilmenee vain kun ajaa n. 70km/h tai kovempaa. Muuten ei mitään ylimääräisiä ääniä kuulu. Ajoominaisuuksissa en ole huomannut mitään poikkeavaa.
Missä olisi Rellun vika? Jos jollain on yhtään ehdotuksia niin antaa vaan tulla. Mielellään myös melko tarkat ohjeet miten kyseinen asia tarkistettaisiin/korjattaisiin. En googlettamalla löytänyt oikein mitään neuvoja enkä myöskään näiltä foorumeilta.
Nyt ihmetelly jo vähän aikaa rellun vikaa: ujellus takapäästä, suunnilleen jossain takapenkkien alapuolelta tai vähän takaluukkua päin. Ujellus ilmenee vain kun ajaa n. 70km/h tai kovempaa. Muuten ei mitään ylimääräisiä ääniä kuulu. Ajoominaisuuksissa en ole huomannut mitään poikkeavaa.
Missä olisi Rellun vika? Jos jollain on yhtään ehdotuksia niin antaa vaan tulla. Mielellään myös melko tarkat ohjeet miten kyseinen asia tarkistettaisiin/korjattaisiin. En googlettamalla löytänyt oikein mitään neuvoja enkä myöskään näiltä foorumeilta.