Renault 1.6 16v 00 Vikaa

Tontzaaa

Nuorempi jäsen
Viestejä
2
Terve arvon foorumilaiset.

Nyt ihmetelly jo vähän aikaa rellun vikaa: ujellus takapäästä, suunnilleen jossain takapenkkien alapuolelta tai vähän takaluukkua päin. Ujellus ilmenee vain kun ajaa n. 70km/h tai kovempaa. Muuten ei mitään ylimääräisiä ääniä kuulu. Ajoominaisuuksissa en ole huomannut mitään poikkeavaa.

Missä olisi Rellun vika? Jos jollain on yhtään ehdotuksia niin antaa vaan tulla. Mielellään myös melko tarkat ohjeet miten kyseinen asia tarkistettaisiin/korjattaisiin. En googlettamalla löytänyt oikein mitään neuvoja enkä myöskään näiltä foorumeilta.
 

skara

Aktiivinen jäsen
Viestejä
2 190
Vs: Renault 1.6 16v 00 Vikaa

Takapyörän laakeri jommalta kummalta puolelta, tosin kannattaa varautua siihen, että voi olla myös edestä rikki, kori kuljettaa äänet välillä jännästi. Nurkka kerrallaan ylös, ravistus ja käsin pyöritys, pitäs jurina kuulua vialisesta laakerista jo silleen.
 

Tontzaaa

Nuorempi jäsen
Viestejä
2
Vs: Renault 1.6 16v 00 Vikaa

skara sanoi:
Takapyörän laakeri jommalta kummalta puolelta, tosin kannattaa varautua siihen, että voi olla myös edestä rikki, kori kuljettaa äänet välillä jännästi. Nurkka kerrallaan ylös, ravistus ja käsin pyöritys, pitäs jurina kuulua vialisesta laakerista jo silleen.

Joo oikeen takarenkaan tsekkasin jo pari päivää sitte mut sit pitiki jo lähtee töihin. No pitääpäs huomenna tsekata ne 3 muuta jos vaan kerkiää. Mut jos muilla muita ehdotuksia niin niitäkin kuunnellaan.
 
R

romulainen

Vieras
Vs: Renault 1.6 16v 00 Vikaa

Teehän nyt niinkuin Skara on neuvonut,ei siihen hommaan tartte koko kylää työtä johtamaan ja neuvomaan,sitten siitä ei tule koskaan valmista.
 
Ylös Bottom