Renauld megane scenic 1998 puhallin moottori oikkuillee

Mulla on erikoinen ongelma puhaltimen kanssa kylmänä se lähtee päälle mutta jos ajaa sillä jonkin aikaa ja sammuttaa sen niin kestää jonkin aikaa ennenkuin se lähtee päälle noin 15 min epäillen sitä sisätilassa olevaa anturia se vain talvella tekee tuota kyseessä on manuaalinen ilmastoitu auto missähän se sisä lämpötila anturi on

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Vs: Renauld megane scenic 1998 puhallin moottori oikkuillee

Samaa vikaa tekee... Puhaltimien moottori tien päässä. Itse ajattelin vastusta ensin,mutta hiilet siellä on tullut päätökseen.

Renumään

Aktiivinen jäsen

Puhallinmoottori todennäköisesti viallinen, mittaamalla selviää varmasti. Ei ole sisätilanlämpötila-anturia, mikäli manuaali-ilmastoinnilla.

Renumään

Aktiivinen jäsen

Myös etuvastusta on noihin mennyt, kuten sanottu, mittaamalla selviää.

Renumään

Aktiivinen jäsen

killlermanwatch sanoi:
missä on se etuvastus sitä mie epäilen

Kojelaudan sisällä apparin puolella. Kojelaudan yläosa täytyy irroittaa vastukseen käsiksi pääsemistä varten.

en löytänyt apukuskin puolelta sitä vastusta luutavasti se varmaa on jossakin säädimen lähellä pitää vilkaista huomenna mutta siinä se vika varmastin veikkaa että ei saa kunnolla kosketusta

zeikki90

Kyllä se kuumaliimalla pysyy

Mä vaihdoin vastuksen juuri 98vm scenicciin kun viellä talossa oli, löytyy tosiaan apparin puolelta ja siinä on hieman putkistoa edessä joten vähän joutuu raottamaan, se on kiinni 2 taisi olla torx päällä olevia pultteja, ja ylhäältä päin katsottuna hieman tuulilasiin päin, toki kojelaudan yläosa irti :), mulla myös oli hiilet menossa joten skrapa harjalla hakkasin puhaltimen moottoria vähän väliä niin hyrräs taas :D.

Ylös Bottom