rellu megane 2 farkku vm 2003 airbagin vikakoodit

ktm990

Jäsen
Moi on varmaankin kysytty miljoona kertaa mut voisko joku kertoo selko kielellä mitä nää vikakoodit tarkoittas DF072 kuljettajan etuturvatyynypiiri 1avoin piiri jatkuva ja DF071 muuten sama teksti piiri 2 et mist voisin ees rupee ettii vikaa?? Ja ois toiminkin kysymys oisko jollain kytkentä kaavio vasemman puolen takakontin johdoista?

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Vs: rellu megane 2 farkku vm 2003 airbagin vikakoodit

Erään tutun cliossa oli nuo samat? koodit ja muistaakseni ne paikallistettiin noihin esikiristimiin penkkien vieressä. Johdotusta tutkimalla ne saatiin sammuksiin. Joskus joutuu uusiin myös ne patruunatkin. Ota nyt kuitenkin selvää,että nuo tarkoittaa juuri tässä autossa juuri näitä.

ktm990

Jäsen

Kiitos yritän katsoa tänkin vinkin ja oisko jollain kuvaa penkin alta ku "microkytkimen"tapainen joku on irti ja en löydä silke paikkaa mihin menis??

Renumään

Aktiivinen jäsen

Melko varmasti ratin takana oleva kierrekaapeli poikki ja siitä syystä nuo koodit kuskin tyynylle. Mikäli ratista kuuluu ylimääräistä rahinaa/rutinaa sitä käännellessä, niin homma selvä. Vaatii joko koko viiksipaketin uusinnan tai ko. kaapelin vaihdon rullan sisään.

ktm990

Jäsen

Sitä Renumään pelkkään mut ei rohise käänttäes mun mielestä ja sit on kyl penkin alta kyl "microkytkin" on irti ku ei oo hajuukaan mist on irti

ktm990

Jäsen

Oisko Renumäänin hyvä vinkki et varmistan ton kierukan??viat on luettu delhin testeril

ktm990

Jäsen

Whee sanoi:
ktm990 sanoi:
Sitä Renumään pelkkään mut ei rohise käänttäes mun mielestä ja sit on kyl penkin alta kyl "microkytkin" on irti ku ei oo hajuukaan mist on irti
Tulikohan se nyt sinne penkin alakiskoon kiinni ja mikrokytkin osoittamaan ylöspäin. Siellä on paikkakin sille johon se palikka sopii. Sitä ei voi olla huomaamatta jos lampun kanssa tutkii sitä penkin alustaa. Ja sen kytkimen johtojen pituushan aika hyvin rajaa sitä aluetta mihin se kuuluu.
Okei kiitos hityo taidan ihan puusilmä oon yrittänyt ettii ja ettii paikkaa sille :/ taitaa tul hantinpuoleiseen kiskoon johonkin??

a.e

Aktiivinen jäsen

Noista kuvista apua tuleenee tohon kakkoskuvan osaan.

http://rmsmotoring.com/forum/threads/renault-megane-airbag-service-light-2005-model.134863/

ktm990

Jäsen

a.e sanoi:
Noista kuvista apua tuleenee tohon kakkoskuvan osaan.

http://rmsmotoring.com/forum/threads/renault-megane-airbag-service-light-2005-model.134863/
Hitto ei avaudu et mihin toi tulee vittu mä oon tyhmä :(

a.e

Aktiivinen jäsen

Siin kytkimessä on kai jonkunlainen klipsu joka vaan painetaan tohon rautaan.

563870_376070679100346_100000922528379_1091478_1838287542_n-jpg.30122

a.e

Aktiivinen jäsen

Pannaan liisäkuvia saattaa olla että kytkin tulee alaspäin.

http://www.meganers.fr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=34432

ktm990

Jäsen

kkiitos tyhmä löysi ja taas tyhmä kumminpäin????

a.e

Aktiivinen jäsen

Luulem mä että tuo metalli tulee alaspäin.

IMAG0262.jpg

Ylös Bottom