Radion koodi.

deko

Jäsen
Vs: Radion koodi.

Merkkiliike ei suostunut (=halunnut alkaa selvittämään) radion koodia radion sarjanumeron perusteella.
Ilmoittivat vain että heillä kyllä on merkintä koneella mikäli olisi radio vaihdettu vastaavaan alkuperäiseen esim rikkoontumisen yms. seurauksesta (merkkiliikkeen 100% huoltokirja).

Kertoi vain alkuperäisen koodin ja kuultuaan ettei se pelaa, sanoi että syöttövaiheessa virhe.

Noh, löysin tällaisen keskustelupalstan http://carradiocodes4u.proboards100.com/index.cgi , jonka kautta sain kyseltyä oikean koodin radion tietojen perusteella, nyt radio pelaa. Aikaa kyselystä vastaukseen 2 päivää..
Kannattee koettaa tuoltakin. Merkkiliikkeelle taas risuja..

Noin tein itsekkin kun romuliikeestä hain radion. Se on suht helppo laskutoimitus ja nollaus onnistuu myös. Joillakin sivustoilla on ns. huono maine (eli eivät käytä esim https sivua) joten haku on joillakin selaimilla vaikeaa. Kannattaa käyttää useampia hakukoneita (metager on hyvä + firefox ym). Tulee sp osoitteeseen aika pian ja minulla aina toiminut (laguna,megane,clio mutta on jo vuosia aikaa). Eli netistä löytyy apu.

Jour de fete

Jäsen
Kyllähän minä aina siloin tällöin paikalla olen... pistäpä pre code näkyviin tai yv:nä
....mutta nyt lähden saunaan pariksi tunniksi

Viimeksi muokattu:

muski

Aktiivinen jäsen
Moi
Olisiko radion lukitus koodia laskea

TOlli
Mun laskureissa ei ole muuta kuin kirjain ja numero juttu ja voisko tuossa olla tuo T770 niin silloin koodi olis 6296 ???? Tää on sitten ihan vain arvaus.

Tai lataa puhelimeesi MY renault palvelu ja laita autosi valmistenumero sinne, niin siellä pitäs olla autosi radiokoodi, mikäli radio on siit autosta...

Kapturi

Nuorempi jäsen
Captur 2018, saako radion koodia mistään näkyyn kun peli vielä toimii tai vaihdettua?
Mites haku vin-numerolla?

Ps. Autotalo Pelttarin huoltoon Poriin sähköposti, rekkari ja vin-numero niin 10 min. tuli koodi.;):)

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom