Vs: R5 Alpine Projekti -77
Omaan pitäs vaihtaa etupenkit. On ainaki kuskin jakkara sen verran eläny, että raudat tuntuu läpi alaselkään/lonkkaan ja säädöt ei toimi. Jossain välissä sitten vissiin..
Jotenkin minulla on sellainen tutina että sun sisusta hommat on kokonaisvaltaisempia kuin mitä mä jaksan tohon käyttökippoon tehdä
"tämä taitaa olla niitä projekteja jotka eivät ikinä virallisesti valmistu" --> eikös nämä kaikki vähän sellasia oleReject sanoi:mukava kuulla että tästä on jotain apua ollut!BFS sanoi:Hieno projekti ja mukavaa että täältä löytyi tällainenkin! Läpi lukastessa sai jo paljon vinkkejä omaan projektiin, kiitos hyvien kuvien![]()
suuret kiitokset menee myös topicin seuraajille jotka ovat hienosti kannustaneet eteenpäin kadonneen motivaation etsinnässä!!
ensi vuoden puolella alkaa taas tänne ilmestymään kuvaa ja tekstiä kun alan tekemään sisustaa.. tämä taitaa olla niitä projekteja jotka eivät ikinä virallisesti valmistu![]()
Jotenkin minulla on sellainen tutina että sun sisusta hommat on kokonaisvaltaisempia kuin mitä mä jaksan tohon käyttökippoon tehdä