Moi.
R19 -93 1.4 RN ajettu 270tkm. Autossamme on ohjauksessa väljää, minkälainen sydeemi tällainen on? jos alkaa vikaa etsimään... Onko esim. ohjausnivel. tms.yleensä väljiintynyt kyseisessä autossa tms.
Ps. katsastuksesta on mennyt läpi, eli. ei ainakaan alanivelissä yms. hirveesti väljää voi olla.
R19 -93 1.4 RN ajettu 270tkm. Autossamme on ohjauksessa väljää, minkälainen sydeemi tällainen on? jos alkaa vikaa etsimään... Onko esim. ohjausnivel. tms.yleensä väljiintynyt kyseisessä autossa tms.
Ps. katsastuksesta on mennyt läpi, eli. ei ainakaan alanivelissä yms. hirveesti väljää voi olla.