R19 ohjausvaihde narisee. Vaihdoin keväällä sisemmät raidetangon päät, jossa yhteydessä rasvasin molykotella hammastangon. Vähän aikaa sitten vaihdoin molemmat kääntölaakerit. Samassa yhteydessä rasvasin taas oikean puoleisen hammastangon pään. Ilmeisesti narina tulee nailonholkeista, jotka kuivuu nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa. Millä rasvalla nuo saisi pysymään hiljaisena vai onko ainoa ratkaisu vaihtaa koko paketti. Ainakin Motonetissa ohjausvaihdetta on myynnissä, joten kulutustavaraa ilmeisestikin ovat.
Takalasin lämmitin ei myöskään toimi. Vaihdoin releen ja ja tsekkasin sulakkeen. Piuhat kulkenee repsikan puolella lämmittimeen ja kuskin puolelta maihin (auto on siis Chamade). Lämppärille ei sähköä näyttäisi tulevan, joten jossain releen ja takapään välillä on yhteys poikki, releeltä tosin en mitannut jännitettä, mutta rele napsuu ja merkkivalo toimii. Missä on tyypillinen vikapaikka?
Takalasin lämmitin ei myöskään toimi. Vaihdoin releen ja ja tsekkasin sulakkeen. Piuhat kulkenee repsikan puolella lämmittimeen ja kuskin puolelta maihin (auto on siis Chamade). Lämppärille ei sähköä näyttäisi tulevan, joten jossain releen ja takapään välillä on yhteys poikki, releeltä tosin en mitannut jännitettä, mutta rele napsuu ja merkkivalo toimii. Missä on tyypillinen vikapaikka?