rellunpippana
Aktiivinen jäsen
- Viestejä
- 1 842
Onko kukaan tehny oikeesti tuollaista operaatiota? Eli siis kiristänyt takajousitusta. Periaatteessa mahdollista, mutta onko käytännnössä 13 v. vanhaan autoon? Jos joku on teettänyt, niin oliko kallista? Viime kesänä vaihdettu etujouset ja kulkee keula pystyssä. Voi kyllä olla, että vaihtuu Meganeen tai Sceniciin kohta.........ehkä...