Etuiskunvaimentimia olen vaihtamassa ja aloinkin selvittämään nyt että tarviiko käyttää etupäätä suuntauksessa iskarinvaihdon jälkeen? Onko tolpassa säätöjä olemassakaan ja jos jotain on, niin kuinka välttämätön säätö on tehdä jos auto rempankin jälkeen tuntuu suuntavakaalta ja hyvältä ajaa?
Ja autohan on Laguna I 1.9 dTi -98.
Ja autohan on Laguna I 1.9 dTi -98.