Pesunestekö jäässä ?

Heccu Hopcu

Jäsen
Yritin lisätä tuulilasinpesunestettä, mutta sitä ei mennyt kuin liraus vaikka merkkivalo näyttää että sitä täytyisi lisätä. Myöskään sitä ei tule suuttimista.

Duel

Jäsen
Vs: Pesunestekö jäässä ?

No ainakin meganessa -00 on kaksi säiliötä, toinen tuulilasille ja toinen lampuille. Oisko mahdollisesti vain toinen näistä lopussa, olettaen että autossasi on kaksi säiliötä?

maja2

Jäsen

Kyllä itsekin piti raapia päätä vaimon työajossa olevan Megane II osalta. Keli oli nollassa, auto tullut kotiin muutama tunti aikaisemmin. Aloin lisäämään pesunestettä kun oletin olevan lopussa. Tason mittaputki oli jumissa eli jäässä. Nestettä meni n. desin verran. Taskulampulla katsottuna ja autoa heiluttaen pesunestesäiliön yläpinta oli sula. Litku mitä tuonne olen kaatanut on ollut n. -10 astetta sietävää. Joko etanoli on haihtunut pitkän pakkasjakson aikana pöntöstä tai kerrostunut pöntön yläosaaan -> alaosa pelkkää vettä eli siis umpijäätä eikä hevillä sula jos vuorokauden keskilämpö pakkasen puolella.

Heccu Hopcu

Jäsen

Ei ilmeisestikään ollut jäässä, sillä uitin siimaleikkurin siimaa aika syvälle säiliöön ja se meni sinne ongelmitta. Tässä ilmeni nyt sellaista, että pissapojan moottori on ilmeisesti sökö vaikka ääntä pitääkin, niin ainakin yksi huoltomies sanoi. Mitenhän hankala mahtaa olla vaihtaa moottori itse, lähteekö sisälokari ongelmitta irti, ja etenkin meneekö se helposti takaisin ?

Heccu Hopcu

Jäsen

Heccu Hopcu sanoi:
Ei ilmeisestikään ollut jäässä, sillä uitin siimaleikkurin siimaa aika syvälle säiliöön ja se meni sinne ongelmitta. Tässä ilmeni nyt sellaista, että pissapojan moottori on ilmeisesti sökö vaikka ääntä pitääkin, niin ainakin yksi huoltomies sanoi. Mitenhän hankala mahtaa olla vaihtaa moottori itse, lähteekö sisälokari ongelmitta irti, ja etenkin meneekö se helposti takaisin ?

No nyt vasta äkkäsin, että tänne ei kysymyksiä saisi laittaa, joten anteeksi tällainen alokasmainen virhe, koitan jatkossa olla huolellisempi, ja laittaa kysymykset niille kuuluville paikoille.

Ylös Bottom