Parkkiavustin sivuanturit

Clio 2020

Nuorempi jäsen
Onko vika vai mikä kun ostin Clio intens V 2019 ja autoa koeajettaessani oli autossa auton ympäri 360 asteen tutka mutta oston jälkeen se katosi. Voin vain aktivoida etu ja taka tutkat mutta en sivututkia. En myöskään nää mitään widget:ä enään valikossa jossa näkyisi tuo tutka. Onko tuo nyt niin että se on ollut aikaisemman omistajan lisätilaama ominaisuus vai pitäisikö minun saada widget takaisin jollain konstin vai ehkä sitten anturi rikki?

Akseli

Aktiivinen jäsen
Muistaakseni 360 asteen kamera oli lisävaruste, mulla oli Intens mallissa takapysäköintitutka vain.
IMG_0531.jpegIMG_0532.jpeg

Clio 2020

Nuorempi jäsen
Kiitos vastauksista. Minulla on tavallinen pysäköinti kamera ei 360 kameraa.
Mutta tutka meni auton ympäri. Myöskään sumuvaloja ei ole edessä. Jossain luki myös että autoon ei voi asentaa sumuvaloja. Ehkä tuon etu tutkan vuoksi. Pyöränkaarissa ei myöskään näy mitään ylimääräistä. Takapuskurissa on kuitenkin joku kumma pullistuma kummallakin puolen jota alkuun luulin että se on jotenkin vahingoittunut, kun katsoin vaan toiselta puolen. Pitää laittaa huomenna kuivia.

Clio 2020

Nuorempi jäsen
Näyttää siltä että kyseessä onkin pysäköinti avustin, johon nuo sivututkat liittyy. Ne kuitenkin pysyvät nyt mykkinä. Ehkä asiaan liittyy se että autoon asennettiin vetokoukku jokin aika sitten. Kerroin asentajalle että tuossa on nuo tutkat edessä ja takana mutta unohdin tuon sivututkan. Sanoivat että ei vaikuta mitenkään asennukseen. Auttaisikohan tehdä päivitystikku ja päivittää sillä softa uudestaan.

Ylös Bottom