Outo ääni

reilikerho

Nuorempi jäsen
Viestejä
4
Moi

Scenic 2.0 -04 kuuluu sillon tällön käynistyksen jälkeen etupäästä sellainen ihmeellinen ääni
Se kuullostaa joltain ahdistavalta pumpulta.

Kierroksilla ei ole mitään vaikutusta ääneen eikä sillä että onko auto liikkeessä vai paikallaan.
Ääni tulee "sykäyksittäin" eli vonkaisu 0,5s tauko vonkaisu jne. ja se kuuluu välillä hiljaa ja välillä aikas lujaa.

Olen kuullut että abs jarruissa on jonkunlainen pumppu mutta tiedä häntä

Ääni sai ehkä alkunsa sen jälkeen kun akku oli hetken irti mutta sitä on jo pari kuukautta.

Hyvää joulua ja uuttavuotta kaikille "muistakaa suojalasit"
 

reilikerho

Nuorempi jäsen
Viestejä
4
Vs: Outo ääni

Vikana oli moottorin huohotin.

Käyttöauto ja 2h kiitos

kattelin lasintakana kun kaveri purki autosta aikaspaljon tavaraa saadakseen huohottimen vaihdettua.
 

rellunpippana

Aktiivinen jäsen
Viestejä
1 842
Vs: Outo ääni

kattelin lasintakana kun kaveri purki autosta aikaspaljon tavaraa saadakseen huohottimen vaihdettua.
[/quote]

Mää kattelin lasin takana kun emännälle tehtiin keisarinleikkausta. Mutta miksi sitä autonkorjausta piti katsoa lasin takaa????
 

Reniks9

Rahat ei riitä kuin ranskalaisiin...
Viestejä
622
Vs: Outo ääni

Keisarinleikkauksen ymmärtää, mutta miksi huohotin pitää vaihtaa? Eikö puhdistus auta? Tuleeko ääni jostain takaiskuventtiilin tapaisesta?
 

Knak

Jäsen
Viestejä
162
Vs: Outo ääni

Reniks9 sanoi:
Keisarinleikkauksen ymmärtää, mutta miksi huohotin pitää vaihtaa? Eikö puhdistus auta? Tuleeko ääni jostain takaiskuventtiilin tapaisesta?

Uusi (parempi?) versio vaihdettu. ei samanlaista.
 
P

PappaX

Vieras
Vs: Outo ääni


kissa konttorissa?

Lankomiehen kissa lähti ja lujaa, kun jäi häntä laturin hihnan väliin. Oli mokoma misse kiivennyt avonaisen pellin alle koneen päälle, kun lankomies tarkisteli nesteet ja tulpat ja tuikkasi koneen koekäyttöä varten tulille..
 
Ylös Bottom