reilikerho
Nuorempi jäsen
- Viestejä
- 4
Moi
Scenic 2.0 -04 kuuluu sillon tällön käynistyksen jälkeen etupäästä sellainen ihmeellinen ääni
Se kuullostaa joltain ahdistavalta pumpulta.
Kierroksilla ei ole mitään vaikutusta ääneen eikä sillä että onko auto liikkeessä vai paikallaan.
Ääni tulee "sykäyksittäin" eli vonkaisu 0,5s tauko vonkaisu jne. ja se kuuluu välillä hiljaa ja välillä aikas lujaa.
Olen kuullut että abs jarruissa on jonkunlainen pumppu mutta tiedä häntä
Ääni sai ehkä alkunsa sen jälkeen kun akku oli hetken irti mutta sitä on jo pari kuukautta.
Hyvää joulua ja uuttavuotta kaikille "muistakaa suojalasit"
Scenic 2.0 -04 kuuluu sillon tällön käynistyksen jälkeen etupäästä sellainen ihmeellinen ääni
Se kuullostaa joltain ahdistavalta pumpulta.
Kierroksilla ei ole mitään vaikutusta ääneen eikä sillä että onko auto liikkeessä vai paikallaan.
Ääni tulee "sykäyksittäin" eli vonkaisu 0,5s tauko vonkaisu jne. ja se kuuluu välillä hiljaa ja välillä aikas lujaa.
Olen kuullut että abs jarruissa on jonkunlainen pumppu mutta tiedä häntä
Ääni sai ehkä alkunsa sen jälkeen kun akku oli hetken irti mutta sitä on jo pari kuukautta.
Hyvää joulua ja uuttavuotta kaikille "muistakaa suojalasit"