onko kelhään tietoa tämmösestä lagunasta?

superjuhuli

Nuorempi jäsen
linkki: http://www.nettiauto.com/renault/laguna/4331764

elikkäs tuommonen auto olis myytävänä mut mulla askarruttaa kilometrit nähen tuohon ratin ja penkin kuntoon,kaverilla reilusti enämpi ajettu diiseli ja ratti ja jakkara on paremmassa kuosissa.

onko tästä kyseisestä mallista muuten minkälaista kokemusta foorumilaisilla? meinasin jälleen kerran laittaa rellun ajokiksi ku niitten kans on ollu vähiten huolia.

kiitos

Larsanjus

Jäsen
Vs: onko kelhään tietoa tämmösestä lagunasta?

En kyseisestä mitään tiedä, mutta ainakin vaihdekeppi on paljon paremmassa kunnossa kun omassa oli ennenkun vaihdoin, 270tkm kohdalla.

hyrylän huugo

Laguna 1.6-16v(-04)

vaadi ainakin ennen katsastus(tämän vuojen)
Ei kauhiasti ajettu n 23tkm/v

keula

Nuorempi jäsen

Taitaa nämä rellujen ratit olla kaikissa perusmalleissa samalla lailla kuluneita.
Käsirasva on varmaan kuluttanut eniten näissä "polyuretaani" rateissa, ja siihen vielä sormus.

Ari

Larsanjus

Jäsen

keula sanoi:
Taitaa nämä rellujen ratit olla kaikissa perusmalleissa samalla lailla kuluneita.
Käsirasva on varmaan kuluttanut eniten näissä "polyuretaani" rateissa, ja siihen vielä sormus.

Ari

Mä oon luullu että tuo (ja mun oma) on nahkaa, ainakin taidokas jäljitelmä ompeleineen kaikkineen.
Eniveis, tuollasen ratin saa kätevästi fiksattua kun ensin jynssää käsirasvat ym skeidan pois ja laittaa tornilogolla varustettua (kait muutkin toimii) kenkälankkia perään. Vaatii tarkan kiillotuksen mutta sitähän on harjoteltu ihan riittävästi.. :) Ei tartu käsiin kuivuttuaan vaikka niin luuliskin.

Morris L

Suhari

Kyseisestä autosta ei ole minulla tietoa. Vertailuksi voin sanoa, että meillä on 232 tkm ajettu -02 Lagu farkku, josta ei oo ratti noin kulunut läheskään. Penkit on paremmassa kunnossa myös. Tosin voihan olla, että kuljettaja on ollut tuhdimman puoleinen henkilö, josta selittyy kuluminen. Ja kaupunkipyörittelystä johtuen ratti olisi mahdollisesti kulunut? Korjatkaa toki jos veikkailen ihan pieleen..

jaho

Aktiivinen jäsen

Ettei olisi vaihdettu konetta tai yms. Ratin ja vaihdekepin kuluminen ihan normaalia. Tuo penkki on kyllä aika karmeen näköinen varmasti myös pehmusteet ovat aikalailla painuneet, joten jos tuosta hyvän haluaa on sen vaihto edessä. Penkkikin kyllä voi kulua tuollaiseksi reilu 200tkm rippuu paljon kuljettajasta.

Ylös Bottom