Tietääkö joku onko kyseisessä 2.2bensamoottorissa käynnistykenesto,kun kävi niin,että polttoaine loppui, ja sen jälkeen ei lähde käyntiin Stopvalo ei sammu,kun virran laittaa päälle.
Jahas, itse olen joskus ajanut -93 dieseliä,mutta ei siinä ainakaan ollut käynnistyksen estoa, Tuota samaa konetta (2.2 litrasta bensaa on käytetty Espacessa,Traficissa,Safranessa?,ja ainakin R25 mallissa. Ottassko vaan nyt ilmaa jostain,jos bensa on loppu? Suriseeko bensapumppu?
Tankattu on,tässä ei ole sitä vilkkuvaa/koodattavaa .nk.esim meganessa.Stop valo palaa,kun en millään muista sammuuko se vasta käynnityessä,servi sammuu kyllä,kun laittaa virrat päälle.
Tässä on vähän muutenkin hakemista, kun en tiedä varmaan,onko auto sammunut oikeasti polttoaineen loppumisen takia,meinaan,kun kympin laitoin bensaa,niin mittari näytti yli puolta tankkia.
Tarkoitin,että ottaa ilmaa jostakin bensapumpusta tai letkusta, kun on päässyt tyhjiin. Mulla hajosi pumppu kun olin ajanut aina pienillä bensoilla ja letkut olivat vanhentuneet- Mielestäni bensaa ei voi ees ilmata..
Pakko tähänkin kommentoida,mistään mitään tietämättä,että onko tuossa polttoainepumppu tankissa,eli työntää polttoaineen moottorille,silloin ei ilmat haittaa,jos on imevä pumppu niin kyllä sekin imee kun aikansa starttaa jos akussa virta riittää kuten VAIMOLLARENU asian ilmaisikin,itse irrottaisin moottorille tulevan polttoaineletkun jakotukista tai mihin se nyt sitten tuossa mallissa tuleekaan,ja eikun starttaamaan.....jos polttoaine tulee sinne asti niin sen kyllä huomaa Ja onko tuo nyt satavarma että se polttoaine loppui alunperinkään,ettei vain siirtopumppu tiltannut?
Ei tarvitte mitään ilmauksia, eikä kestä kun pari sekuntia antaa olla virrat päällä niin bensapumppu nostaa bensan koneeseen. Vika lienee muualla, onko jakoremmi joskus vaihdettu 2,2:een?