Tuli Megenee (Megane 1 vm 2002. 1,6 l ) ohjausongelma. Ratin kääntäminen tullut raskaammaksi ja narahtelua rattia käännetteäessä.
Nostin etupäänsä alustapukeille. ja irrotin raidetangonpäät olka-akseleista. Narahtelu ja jäykkyys sekeää erityiseti ohjaustehostin ei ole mukana. Jos moottori käy (ja siis ojaustehostin päällä), niin tietenkin kääntyy helpommin narahtelu edelleen ja ehkä hiukan vaimeampana. Lisäksi vastustaa kääntämistä selkeästi enemmän normaalisti toimiva ohjaus tuossa tilanteessa. Näyttäisi olevan ns.hammastako-ohjausvaihde. Ei ole kuvaa tuosta sisärakenteesta eikä mahdollisesta ongelmasta. Löytyykö foorumilaislta jotain parempaa tietoa kuin ongelman kuvaus?
Nostin etupäänsä alustapukeille. ja irrotin raidetangonpäät olka-akseleista. Narahtelu ja jäykkyys sekeää erityiseti ohjaustehostin ei ole mukana. Jos moottori käy (ja siis ojaustehostin päällä), niin tietenkin kääntyy helpommin narahtelu edelleen ja ehkä hiukan vaimeampana. Lisäksi vastustaa kääntämistä selkeästi enemmän normaalisti toimiva ohjaus tuossa tilanteessa. Näyttäisi olevan ns.hammastako-ohjausvaihde. Ei ole kuvaa tuosta sisärakenteesta eikä mahdollisesta ongelmasta. Löytyykö foorumilaislta jotain parempaa tietoa kuin ongelman kuvaus?