Ohjekirja ei kerro kuinka paljon LAGUNA II:een pitää ohjaustehostimen nestettä laittaa. Mistä tiedän mille tasolle ko. neste tulee laittaa. Ohjaus tökkii ja ääntää sen verran, että epäilen nesteen puutetta... Vai onko vika jossain muualla? Ko. vika tulee ilmi erityisesti kylmän auton kanssa.