Ohjaustehostin ääntää

mr_mika

Nuorempi jäsen
Viestejä
1
Ohjekirja ei kerro kuinka paljon LAGUNA II:een pitää ohjaustehostimen nestettä laittaa. Mistä tiedän mille tasolle ko. neste tulee laittaa. Ohjaus tökkii ja ääntää sen verran, että epäilen nesteen puutetta... Vai onko vika jossain muualla? Ko. vika tulee ilmi erityisesti kylmän auton kanssa.
 

Knak

Jäsen
Viestejä
162
Vs: Ohjaustehostin ääntää

kylmänä purkin kyljessä olevan ylemmän viivan tasolle. voi vaatia vähän taskulamppua.
On noista joskus tehostimen pumppujakin hajonnut..
 

Knak

Jäsen
Viestejä
162
Vs: Ohjaustehostin ääntää

Laguna kakkosen tapauksessa moniurahihna joka kiertää myös laturin ja ilmastoinnin kompuran ja on automaattikiristeinen. Paha lähteä itse kiristelemään enempää mitä jousi vetää..
 
Ylös Bottom