Mulla on 99 Scenic ja tuntuu että se ei pysy tiellä millään. Tuntuu että pienikin tuuli heittelee koria kuin isompikin hirmumyrsky. Samoten ohjaus tuntuu kuin olis jostain vaahtomuovista tehdyt renkaat alla, sitä on vaikea kuvailla mutta ohjaus ikäänkuin 'hakee' koko ajan. Lisäksi renkaista, vanteista tms jostain sieltä lähtee tasanen vaimea ujellus. Olenko minä vai rellu sekoamassa vai mistä on kyse? Voiko kitkarenkaat aiheutta tommosta?