Odotus päättyi.

muski

Aktiivinen jäsen
No niin. Vihdoin saatiin uusi Clio 1.2-16V kilpiin. Se mitä on ajettu tänään, niin eihän se mikään tykki ole, mutta kyllä sillä pärjää. Ainakin omasta mielestä ulkonäkö on todella hieno ja metallin punainen väri sopii siihen todella hyvin. Paljon kehutut bassot ja muutenkin audiot, ei kyllä mitkään parhaat mahdolliset ole. Ajettavuus on kyllä hyvällä tasolla ja mukavuus tuon hintaluokan autoksi ihan jees. Jousitus on selkeästi parempi, kuin vanhassa Twingo II -08 autossa.

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Vs: Odotus päättyi.

Onnittelut tuoreen hankinnan johdosta :) Meinasitko laittaa ns. jälkikäteisasennuksia tuohon autoon? Eli alusta/kotelosuojausta, parempia poppikoneita (jos noissa oli rahtu toivomista?) tms?

muski

Aktiivinen jäsen

Pitää miettiä tuota koteloiden ja alustan massausta, sehän vaimentaa pyöristä tulevaa melua. Eturoiskeläpät aion asentaa, kunhan niitä saadaan. Takaovissa on kaiuttimien paikat ja tuossa perusmallissa ei ole ainakaan ole tehtaalla laitettu sinne kaiuttimia ollenkaan. Onkohan johtoja vedetty valmiiksi??? Sinne vois laittaa jotkut kaiuttimet.

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Toi on kyllä hyvä jotta laitat roiskeläpät tuohon. Mä tykkään että nykyään tartteis enemmän ihmisten "palata vanhaan" niiden osalta ja laittaa suosiolla kunnon läppiä autoihin. Suolakura lentää huomattavasti vähemmän takana tulevan päälle kun on kunnolliset läpät, lisäksi oman auton kyljet sotkeutuu huomattavasti vähemmän (no joo hyvä mä oon sanomaan kun pastillissa on karmeet racing läpät).

Eki

Jäsen

Onnea uudelle autolle. :) Meillä ei odotus vielä päättynyt, mutta ensi viikolla päättynee, koska auto on jo jälleenmyyjän hallissa. Varustelua ei ole vielä aloitettu, mutta siinä ei kauaa nokka tuhise. Tavaratilan kaukalomatto, jalkatilojen kangasmatot, talvirenkaat, muovit pois penkeistä, päälipesu... Lohkolämmittimiä ei ole vielä maassa, varaosanumero niille jo kyllä on. Laitetaan sitten, kun tulee.

Liitteet

• 2013-03-01-1611.jpg
    2013-03-01-1611.jpg
    55,3 KB · Katsottu: 40

muski

Aktiivinen jäsen

Tänään ajelin taas tuolla emännän Cliolla ja eihän se tuolla 1,2-16V moottorilla ole mikään raketti, mutta kerkiää kyllä. Töissä kävin pesemässä ja katselin jo noita kaiutinritilöitä, että lähteeköhän ne siitä kohtuudella irti ja alkais vaiihtaan kaiuttimia. On jotenkin sellaiset honottajat, että ei oikein säväytä. Itse en hirveesti kehuis mainoksissa BassReflex järjestelmiä :( Ulkonäkö saa monelta kehuja ja varsinkin punainen metalliväri on hieno.

ArtOfLife

Jäsen

Onnittelut uuden auton johdosta!

Onkohan tuossa yhtä typerä systeemi kuin Megane III:ssa että kaiutinta vaihtaakseen/asentaakseen pitää irroittaa koko oviverhoilu... >:(

Antti O

Aktiivinen jäsen

Onnittelut uuden auton johdosta! Nyt sitten huolellinen raudan+rasvanpoisto tehtaan jäljiltä ja kunnon laadukas carnauba vaha käsin pintaan tai vaihtoehtoisesti pinnoite kuten opticoat 2.0

ArtOfLife

Jäsen

Punaisia Clioja alkaa ilmaantua liikenteeseen :)

Suosittelen tekämään omistajien käyttökokemuksista oman aiheensa tuonne Etumootoriset osion alle, kuten esim Megane III:n tapauksessa.

jyha

Aktiivinen jäsen

Laguna00 sanoi:
Toi on kyllä hyvä jotta laitat roiskeläpät tuohon. Mä tykkään että nykyään tartteis enemmän ihmisten "palata vanhaan" niiden osalta ja laittaa suosiolla kunnon läppiä autoihin. Suolakura lentää huomattavasti vähemmän takana tulevan päälle kun on kunnolliset läpät, lisäksi oman auton kyljet sotkeutuu huomattavasti vähemmän (no joo hyvä mä oon sanomaan kun pastillissa on karmeet racing läpät).

minua ei henkilökohtaisesti kovin paljoa kiinnosta kuran määrä kyljissä, mutta kivisuihku helmakoteloihin ja ovien alareunoihin vähenee kuraläpillä. vaikka on kuinka sinkattu kori, niin "hiekkapuhallus" ennenpitkää menee sinkistä läpi.

muski

Aktiivinen jäsen

Roiskeläpät ja tavaratilan kaukalomatto on tilattu. Tulee varmaan ensiviikolla. Sitten ei kun asenteleen.. Pitää samalla asentaa Defan akkulaturi kiinni.

Eki

Jäsen

Roiskeläpissä onkin askartelua, ovat Rellun yleismalliset. ;) Laitetaan sitten, kun vaihdetaan kesäpyörät alle. Ainakin takaa kun joutuu pyörät kuitenkin irrottamaan. Ja saa siten eteenkin tilaa paremmin kuin pyöriä kääntämällä.

muski

Aktiivinen jäsen

Laitoinpa ne läpät paikoillee. Katoin sitä ohjetta ja kaikenlaisia leikkuu ohjeita, tosin, että mallaan läppää paikoilleen vaan ja niin teinkin. Katoin sopivan paikan ja ruuvasin sen vaan kiinni. Nakkasin roskiin ne leikkaus ohjeet... Hyvin tuntuu istuvan. ;D

Eki

Jäsen

Etuläpät osuvat niillä sapluunoilla hyvin paikoilleen. Takaläppien sapluuna on tehty väärin, niillä läpät tulisivat aivan vinoon.

Ensimmäinen takuukorjaus tehty keväällä kuuden tuhannen nurkilla. Etuvakaajan kumit vaihdettu, rupesivat narisemaan. Asiasta on tehtaan tiedote jälleenmyyjillä.

zeikki90

Kyllä se kuumaliimalla pysyy

On kyllä pähee Clio, jos alaikäsiä huolettavia löytyisi vähemmän niin kyllä olisin Clio kaupoille menossa, noh pääseehän sitä joskus sitten 8)

Ylös Bottom