Nyt se sitten viimein hajos..

Mage

Nuorempi jäsen
..nimittäin matkustajan puoleisesta etuovesta sähkölasinnostin. Vuoden verran se pitikin pahaa ääntä. Olikos kellään hyviä ehdotuksia, että mistä saisi edullisesti uuden koneiston? Huoltoliikkeen ehdotus ostaa 750€ arvoinen varaosa (+työt päälle) ei juurikaan houkuttele. Kyseessä siis vm. 2002 laguna.
Tai olisiko jotain konstia, että miten sille voisi antaa tekohengitystä, jotta auton saisi myytyä :)

zun3

Jäsen
Vs: Nyt se sitten viimein hajos..

Kannattaa ainakin kysellä avk:lta ja kattoo netistä www.varaosahaku.fi

Mage

Nuorempi jäsen

Katottu on, mutta huonolla menestyksellä.. Toimiva käytetty Lagunan lasinnostin on kuulemma harvinaisuus.

HOMBA

Nuorempi jäsen

On se vaan kumma, mitä vaan osaa kun kyselee niin aina on harvinainen ja vähän liikkeellä ::)

zun3

Jäsen

eikun ebay.de ja hauksi laguna fensterheber niin jopa alkaa löytyä ja halvalla

Tola

Nuorempi jäsen

Itellä meni kans -02 lagunasta kuskin ikkuna jumiin. Purin oven verhoilut ja vaijerihan sieltä vaan oli poikki. No uutta ei Rellu kaupasta saanut joten ostin fillarikaupasta samankokoista vaijeria ja tein itse. Hyvin pelittää. Jos joku haluaa niin otin kuvat koko hommasta voin lähettää ne. Pistä sähköpostiosoitteesi niin paluupostissa tulee. :D

skara

Aktiivinen jäsen

Noni, kerrankin täälä näkee harvinaislaatuisen ilmiön, joku osaa käyttää aivojaan ja tehdä itse jotain. Onnittelen ja kymmenen papukaijjamerkkiä Tola ;) Yleensähän täälä vain kaikki huutaa, että EI PYSTY TEKEMÄÄN ITSE, VIE HUOLTOON jne. Jep, näihän se menee.

Mage

Nuorempi jäsen

Laitoin sinulle Tola mailia.. Täytyy tässä joku viikonloppu ottaa tuo korjaus projektiksi.

keijokos

Aktiivinen jäsen
Laguna 2 ikkuna

Laguna 2 ikkuna aukeaa vain 5 senttiä, mikähän voisi olla vika. Se liikkuu kiltisti ylös ja alas mutta vain tuon muutaman sentin.

Syterskalet

Jäsen

Lasinnostomekanismi on saattanut unohtaa missä on ala-asento, jolloin ikkuna menee vain muutaman sentin kerrallaan alas.
Silloin se pitää ajaa pikkuhiljaa alas, niin se taas oppii ala-asennon.

maja2

Jäsen

Eikös se yläreuna pidä opettaa? Sama kait kun opettaa molemmat: napilla ylimpään asentoon ja pidetään nappi pohjassa muutama sekuntti ja sama sitten ala-asennon suhteen. Jos akku ollut irti tai tyhjennyt niin joutuu opettamaan nuo aina uusiksi.

tkay

Jäsen

Yläasento riittää. Eli akkuna kiinni ja muutama sekunti nappi ylöspäin. Sitten pelaa, jos ei ole rikki.

Syterskalet

Jäsen

maja2 sanoi:
Eikös se yläreuna pidä opettaa? Sama kait kun opettaa molemmat: napilla ylimpään asentoon ja pidetään nappi pohjassa muutama sekuntti ja sama sitten ala-asennon suhteen. Jos akku ollut irti tai tyhjennyt niin joutuu opettamaan nuo aina uusiksi.

Näin saattaa olla. Oma kokemukseni perustui Bilian huoltoneuvojan tekemiin toimenpiteisiin :-)

jmmv

Jäsen

Ikkuna kiinni ja nostaa nappia ylös 5-10 sekuntia jonka jälkeen pelaa.Itse joutunut tekemään aina kun on jostain syystä käyttänyt akkukaapeleita irti.

Jokza2002

Jäsen

Joo, kannattaa tosiaan käyttää maalaisjärkeä ja olla ennakkoluuloton korjauksissa, kutentuo polkupyörän vaijeri. Varmasti toimiva ratkaisu.

skara sanoi:
Noni, kerrankin täälä näkee harvinaislaatuisen ilmiön, joku osaa käyttää aivojaan ja tehdä itse jotain. Onnittelen ja kymmenen papukaijjamerkkiä Tola ;) Yleensähän täälä vain kaikki huutaa, että EI PYSTY TEKEMÄÄN ITSE, VIE HUOLTOON jne. Jep, näihän se menee.

zaikka

Nuorempi jäsen

Tola sanoi:
Itellä meni kans -02 lagunasta kuskin ikkuna jumiin. Purin oven verhoilut ja vaijerihan sieltä vaan oli poikki. No uutta ei Rellu kaupasta saanut joten ostin fillarikaupasta samankokoista vaijeria ja tein itse. Hyvin pelittää. Jos joku haluaa niin otin kuvat koko hommasta voin lähettää ne. Pistä sähköpostiosoitteesi niin paluupostissa tulee. :D
Jos sulla on vielä kuvia niin laita tulee iteltä leipos kuskin sekä hantin puolen vaijerit poikki.... zaikka05@hotmail.com

T_White

Aktiivinen jäsen

jahe sanoi:
Voisko ne kuvat saada tänne foorumiin, niin löytyis tarvittaessa.

Hyvä idea, ja sinne huolto/korjaus puolelle, niin löytyy ihan hakusanalla kun otsikoi hyvin :)

Ylös Bottom